انتخاب کفپوش اداری خیلی بیشتر از انتخاب نوع خوب کفپوش و فراخوانی روزانه آن است. این پست 8 نکته اساسی را که باید هنگام انتخاب کفپوش دفتر خود در نظر بگیرید بررسی می کند.

کفپوش دفتر برای تکمیل دفتر کار و تصویر فیزیکی شرکت بسیار مهم است. کفپوش های اداری قبل از هر چیز باید مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد در حالی که فضای کاری را که می توانند به آنها افتخار کنند به کارمندان ارائه می دهد.

1) نگاه کن
مانند خانه ها ، کفپوش اداری ارزان آخرین ضربه قلم مو روی ملیله کاری است که دفتر جدید شما است. به دنبال هر نگاهی می گردید ؛ براق ، پر جنب و جوش ، سنتی و غیره ، شما باید سخت فکر کنید که در تلاش هستید چه چیزی را بدست آورید و کفپوش شما چگونه در این مورد قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که در مرحله برنامه ریزی اولیه انتخاب کفپوش چگونه بر بقیه اتاق تأثیر می گذارد. از انداختن کفپوش به عنوان عقیده بعدی خودداری کنید زیرا کفپوش واقعاً یک اتاق را کامل می کند.


2) ترافیک
در نظر بگیرید که چه میزان ترافیک از یک منطقه عبور می کند. این روی نوع کفپوش شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، لابی و منطقه پذیرایی شما مطمئناً افراد زیادی را از طریق آن گذرانده اند. در این حالت ، یک کاشی وینیل لوکس قوی یا مشمع کف اتاق سنگین مناسب خواهد بود.

از طرف مقابل ، در اتاق کنفرانس شما افراد کمتری در داخل قدم خواهند زد. در این حالت ، یک فرش لوکس خوب یا کاشی های فرش شیک در اینجا مناسب خواهد بود ، اگرچه LVT هنوز بسیار لوکس به نظر می رسد.

نکته: اطمینان حاصل کنید که فضای آشپزخانه شما دارای نوعی کفپوش ایمنی / ضد لغزش باشد. حتی در آشپزخانه های اداری تصادفاتی ممکن است اتفاق بیفتد و کفپوش ضد لغزش محکم یک سرمایه اساسی است.


3) دوام و نگهداری
یک فرش لوکس و پر زرق و برق جدید برای اتاق کنفرانس شما که متناسب با تصویر دفتر فعلی شما باشد ، ایده ای عالی به نظر می رسد. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که مشتری یک فنجان قهوه روی فرش شما می ریزد؟ آیا جایگزین آن فرش گران قیمت می شوید؟

برای یافتن کفپوش بادوام دو راه حل عالی وجود دارد. اولین کار نصب ساده کفپوش سخت مانند کاشی های لوکس وینیل است. مورد دوم نصب کاشی های فرش است.

کاشی های فرش چیست؟
کاشی های فرش همان چیزی است که این نام نشان می دهد - بخشهای مربع فرش که در جای خود چسبانده شده اند.

اگر در حال حاضر در مطب هستید ، پایین زمین را نگاه کنید. به احتمال زیاد می توانید درزهای بین بخشهای فرش خود را مشاهده کنید. از نزدیک نگاه کنید و متوجه خواهید شد که اینها به صورت مربع یا کاشی سازمان یافته اند.

اگر شخصی قهوه را روی فرش شما ریخت یا بخشی از فرش شما فرسوده شد ، می توانید کاشی فرسوده را برداشته و با یک کاشی جدید جایگزین کنید. با این کار مجبور نیستید که یک فرش کامل را برای ایجاد یک لکه یا جرم کوچک عوض کنید. مسلماً ، با کفپوش جامد می توانید قهوه ریخته شده را پاک کنید ، اما برخی از افراد فرش را ترجیح می دهند.


4) هزینه
هزینه هنگام طراحی فضای اداری مهم است. یک حرکت بزرگ به سمت ایجاد ذن در محل کار از طریق طراحی وجود دارد ، اما در پایان روز ، یک افسر در آنجا است تا کار سخت را تسهیل کند و ظاهر خوبی نداشته باشد. مسلماً ، شما می خواهید دفتر کار شما هنگام مراجعه مشتری ، بخشی را در نظر بگیرد اما همیشه مهم است که یک پروژه را با بودجه نگه دارید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که باید هزینه کفپوش های غیر با دوام یا سخت را حفظ کنید. یک فرش ارزان قیمت ممکن است در کوتاه مدت شما را پس انداز کند اما احتمال دارد که ظرف چند سال جایگزین آن شوید.


5) تجارت شما
خود تجارت خود را در نظر بگیرید. آیا شما میزبان مشتری هستید؟ در این صورت ، سرمایه گذاری در کفپوش های سطح بالا مفید خواهد بود. آیا دفتر شما بخشی از یک کارخانه است؟ در این صورت ، ممکن است بخواهید از فرش اجتناب کنید زیرا با ورود و بیرون آمدن چکمه های کار کثیف ، آنها می توانند خیلی زود خراب شوند.


7) ایمنی
کفپوش ایمنی در ادارات بسیار مهم است. در مناطقی که ممکن است آب مانند دستشویی یا آشپزخانه ریخته شود ، کفپوش غیر لغزنده ضروری است! حتی ممکن است بعضی از راهروهای شلوغ در دفتر کار شما به کفپوش ضد لغزش احتیاج داشته باشند.


8) انواع کفپوش اداری
چند نوع کفپوش اداری وجود دارد که برای بیشتر مشاغل مناسب است. نوع انتخاب شما به هزینه ، اتاق ، میزان ترافیک و نیازهای تجاری شما بستگی دارد.


LVT
کاشی های LVT یا وینیل لوکس به سادگی خیره کننده هستند. در محدوده های براق و مدرن ارائه شده توسط Amtico یا کاشی های سنتی و با ظاهری طبیعی که از طریق کارنده موجود است ، چیزی مناسب هر طراحی است.

به نظر می رسد همه چیز نیست. کاشی های وینیل لوکس دارای کیفیت عایق صدا بسیار عالی هستند. در واقع ، LVT دارای آکوستیک بهتر از چوب سخت ، مشمع کف اتاق و برخی از کاشی های فرش نازک تر است.

تنها نقطه ضعف واقعی LVT قیمت آن است. LVT می تواند گران باشد. با این حال ، کاشی های وینیل لوکس بسیار با دوام هستند و به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. با در نظر گرفتن این مورد ، قیمت آن در مقایسه با فرش های ارزان قیمت که نیاز به تعویض مداوم دارند ، متوسط ​​است.

کاشی فرش
کاشی های فرش انتخاب بسیار محبوب گام های نگهداری کفپوش رولی است. کاشی های فرش که به راحتی با نگاه تجاری قوی جایگزین می شوند ، در ادارات سراسر انگلیس امری عادی است.

این فرش های کاشی کاری شده در انتخاب رنگ کفپوش ها و سبک ها بسیار متنوع هستند.

کفپوش ایمنی
کفپوش ایمنی برای راهروهای شلوغ ، آشپزخانه و توالت فرنگی ضروری است. کفپوش ضد لغزش می تواند به کار شما در محل امن تر بودن دفتر کمک کند و بسیار کم است

قابل استفاده


کفپوش تجاری اداری گلاسکو
Allfloors Glasgow بیش از 30 سال است که به مشاغل اطراف گلاسگو کمک می کند کفپوش اداری متناسب با نیازهای خاص تجاری آنها پیدا کنند. برای مشاوره ، اندازه گیری ، تأمین و نصب امروز در تماس باشید یا به صفحه کفپوش تجاری ما مراجعه کنید.

منبع