این وبلاگ شامل مقالات ارزشمند در مورد حوزه دکوراسیون داخلی می باشد

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

چه کفپوشی مناسب ساختمان است

اصطلاح "کفپوش" به سطح محصور کننده پایین فضاهای داخل ساختمان گفته می شود. این ممکن است بخشی از ساختار کف باشد ، مانند سطح بالایی دال بتونی یا تخته کف ، اما به طور معمول یک پوشش دائمی است که روی کف قرار گرفته است. همچنین می توان از "کفپوش" برای توصیف روند روکش مواد کف استفاده کرد.

در خبرنامه ثبت نام کنید CTA.png

طیف گسترده ای از مواد کفپوش موجود است:

الوار
کفپوش الوار 270.jpg

با توجه به اینکه هر قطعه متفاوت است ، زیبایی منحصر به فرد چوب یکی از جذاب ترین موارد استفاده آن به عنوان انواع کفپوش ساختمان است. همچنین می تواند بسیار مقاوم باشد گرچه ممکن است خراشیده شود و مستعد حرکت است. از آنجا که الوار نمناک (مانند اسفنج) است ، می تواند برای استفاده در اتاق هایی که ممکن است در معرض رطوبت یا رطوبت قرار بگیرند نامناسب باشد ، اگرچه درمان الوار می تواند آن را در برابر رطوبت مقاوم کند.

چندین گزینه برای اتمام چوب وجود دارد ، مانند موم ، روغن یا لاک. دو نوع اصلی کفپوش چوبی:

جامد: هر تخته از یک تکه چوب ساخته می شود ، ضخامت آن معمولاً 18-20 میلی متر است که معمولاً با استفاده از زبانه و شیار نصب می شود.
مهندسی شده: هر تخته از سه یا چهار لایه الوار چند لایه تشکیل شده است که در زاویه های راست توسط چسب به هم چسبیده و یک تخته به ضخامت حدود 14 میلی متر ایجاد می کند.
ورقه ورقه
Laminate270.jpg

کفپوش لمینت یک تخته فیبرکرده فشرده است که با تصویری از ماده ای مانند الوار ، سنگ ، کاشی و غیره پوشانده شده و سپس از آن یک پوشش محافظتی داده می شود. ورقه ورقه ها می توانند برای اتاقهایی مناسب باشند که مایلند از زیبایی کف طبیعی "اما با هزینه کمتری" ، با نصب آسانتر و بدون آسیب دیدن در اثر خراش ، بهره مند شوند. لمینت های مرغوب با دوام هستند و ممکن است 20 سال گارانتی داشته باشند. آنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و ممکن است با گرمایش زیر کف نصب شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش لمینت مراجعه کنید.

وینیل
Vinylfloor270.jpg

کفپوش وینیل را می توان بصورت رول یا کاشی تهیه کرد و به طور کلی با چسب زدن ثابت می شود. می توان آن را در طیف وسیعی از رنگها و پروفیل ها تولید کرد (به عنوان مثال خالص) و مانند کفپوش لمینت می تواند ظاهر مواد دیگر را شبیه سازی کند.

از مزایای استفاده از کفپوش وینیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با دوام است
نگهداری و تمیز نگه داشتن آن آسان است.
قادر است بدون کمانش خیس شود و آن را برای استفاده در حمام ، آشپزخانه و غیره مناسب کند.
نصب آن آسان است.
می تواند نسبتاً ارزان باشد.
برای اطلاعات بیشتر ، به اینجا مراجعه کنید.

بامبو
این چمن به جای چوب ، چوبی است که به یک ماده کف فشرده شده و روی آن میخ زده یا بهم چسبانده شده است. این مزیت این است که یک منبع تجدید پذیر و ضد آب است.

برای اطلاعات بیشتر به کفپوش بامبو مراجعه کنید.

چوب پنبه
چوب پنبه نوعی ماده مقاوم در برابر آب و تجدید پذیر است که برای طیف وسیعی از فضاها از جمله زیر زمین و تاسیسات حمام مناسب است. چوب پنبه را می توان به همان روش ورقه ورقه ها با هم کلیک کرد یا می توان آن را چسب زد. کف چوب پنبه گرم و انعطاف پذیر است اگرچه به راحتی توسط اشیا sharp تیز آسیب می بیند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش چوب پنبه مراجعه کنید.

کاشی (چینی یا سرامیک)
گزینه های زیادی از نظر رنگ ، بافت ، شکل و پایان کاشی ها وجود دارد. به دلیل سختی آنها خراشیدن یا فرورفتگی آنها دشوار است و همچنین برای محیط های مرطوب مناسب است. با این وجود ، نصب آنها دشوار است و در صورت عدم پشتیبانی از زیر کاشی ها ، می توانند خراب شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، به چینی مراجعه کنید.

کاشی (سنگ طبیعی)
اینها به طور کلی گرانتر از گزینه های چینی یا سرامیک هستند ، اما از نظر زیبایی نیز می توانند خوشایندتر باشند. آنها هنگام نصب باید به درستی آب بندی شوند ، فرایندی که برای محافظت از کاشی ها به تکرار آن احتیاج دارد.

موکت
موکت از یک لایه فوقانی شمع ساخته شده است که به پشتی متصل شده است. این شمع معمولاً پشم یا الیافی از قبیل نایلون ، پلی استر یا پلی پروپیلن است که پس از چرخاندن بهم به صورت دسته ای یا بافته شدن ، عملیات حرارتی انجام می شود. انواع مختلفی از بافت ، سبک و رنگ در دسترس است و به طور کلی موکت هم بادوام است و هم نگهداری آن آسان است. موکت همچنین از نظر گرما و صدا دارای خاصیت عایق است. با این وجود موکت ها به راحتی می توانند لک بزنند و در اثر آب و نم می توانند آسیب ببینند.

برای اطلاعات بیشتر ، به انواع موکت مراجعه کنید.

لاستیک
کفپوش لاستیکی از مواد طبیعی یا مصنوعی ، از جمله لاستیک های لاستیکی بازیافتی ساخته شده است. این طبقه بندی به عنوان نوعی کفپوش انعطاف پذیر طبقه بندی می شود ، زیرا از ویژگی های خاصیت ارتجاعی یا "گزاف گویی" برخوردار است. این امر همچنین آن را برای کف رقص ، رستوران ها یا سایر مناطق پر رفت و آمد که در آنها خستگی و لغزش پا ایجاد می شود ، مناسب می کند.

کفپوش لاستیکی نیز در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای تاسیسات خانگی است. این ماده برای اتاق های بازی کودکان ، دوش و حمام ، گاراژها ، سالن های بدنسازی خانگی و سایر برنامه هایی که به مقاومت در برابر رطوبت و لکه ، جذب صدا ، دوام ، کشش و ثبات دما نیاز دارند ، استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش لاستیکی مراجعه کنید.

کفهای ریخته شده (آسفالت ماستیک و پلیمری)
کف آسفالت و پلاستیک ماستیک به صورت مایعات ریخته می شود و در سطح مختلف پخش می شود

سخت شود و درمان شود. این باعث ایجاد یک پایان بدون درز می شود. در حالی که گزینه های کفپوش آسفالت و پلیمر به خصوص معمول نیستند ، اما هم در کاربردهای تجاری (به ویژه صنعتی) و هم در خانگی که حفاظت از آب و دوام آنها از اولویت های بالایی هستند ، دارای مزایایی هستند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش آسفالت Mastic و کفپوش Polymeric مراجعه کنید.

کفپوش داخلی
معمولاً نصب کفپوش های خانگی به صورت اتاق به اتاق بیشتر از استفاده از یک ماده در کل است. اتاق های مختلف الزامات متفاوتی از کفپوش خود دارند.

اتاق خواب: محبوب ترین انتخاب موکت است ، اگرچه چوب ، لمینت یا وینیل مناسب هستند.
آشپزخانه: وینیل یک انتخاب محبوب است زیرا تحت تأثیر آب قرار نمی گیرد ، به راحتی تمیز می شود و از دوام بالایی برخوردار است. کاشی و کف لمینت نیز گزینه هایی هستند.
اتاق استراحت / اتاق ناهارخوری: تصمیم کفپوش به دلیل اینکه انواع کف مناسب هستند ، به دلخواه زیبایی نخواهد بود.
فرود / پله: اکثر مناطق طبقه بالا موکت شده است زیرا به احتمال زیاد سرنشینان بدون کفش در اطراف قدم می زنند و کف سخت تر می تواند پر سر و صدا باشد.
حمام / مناطق مرطوب: الوارهای تصفیه نشده برای این اتاق ها نامناسب است و موکت ها می توانند مرطوب و غیر بهداشتی شوند. وینیل و کاشی ایده آل هستند زیرا تحت تأثیر آب نیستند و حداقل نیاز به نگهداری دارند. وینیل با کیفیت خوب با درجه R10 در برابر لغزش مقاوم است و بنابراین برای اتاق های مرطوب ایده آل است.
کفپوش تجاری
متداول ترین انواع کفپوش های مورد استفاده در ساختمان های تجاری عبارتند از:

وینیل
نگهداری آسان است و بر خلاف کف کاشی ، هیچگونه تزریق دخیل نیست. این به این معنی است که از نظر حفظ سطح بهداشت ، انتخاب خوب آن برای بیمارستان ها ، خانه های مراقبت و غیره خوب است. به دلیل کیفیت سخت پوشیدن وینیل ، می تواند مقدار زیادی از ترافیک پا را تحمل کند ، و آن را برای طیف گسترده ای از محیط های تجاری مناسب می کند.

کفپوش ایمنی
این نوعی کفپوش انعطاف پذیر ، سنگین ، وینیل یا لاستیک با درجه بالا با دانه های مقاوم در برابر لغزش است. برای بسیاری از صنایع برای ایجاد یک محیط کار ایمن ضروری است. نگهداری و تمیز نگه داشتن این کفپوش آسان است. از آنجا که شایعترین علت صدمات در محل کار لغزش ، مسافرت و زمین خوردن است ، کیفیت مقاوم در برابر لغزش کفپوش آن را برای بسیاری از محیطهای محل کار مناسب می کند.

موکتهای تجاری و کاشی کاری موکت
به دلیل کیفیت زیبایی که می توان به دست آورد ، این مشاغل در بسیاری از مشاغل محبوب هستند. کاشی های موکت در ادارات معمول است زیرا به جای تخمگذار نقش بزرگی از موکت ، می توان کاشی های جداگانه را در صورت لزوم ریخته و جدا کرد ، این امر باعث انعطاف پذیری ، دسترسی به کف های بلند شده و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

منبع : https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Types_of_flooring

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

خرید عمده موکت به قیمت کارخانه

موکت های زیبا برای فضای دنج در خانه
شما اغلب فقط متوجه می شوید که چه چیزی موکت را در اتاق از دست می دهد. بدون منسوجات خانگی شیک ، کف لمینت ، پارکت یا کاشی کاری صاف اغلب برهنه یا حتی خنک به نظر می رسد. با یک موکت انداخته ، فضای کل اتاق تغییر می کند. زیرا پوشش های نرم کف ، گرما و راحتی را تابش می دهند و عامل راحتی را بسیار زیاد می کنند. در عین حال ، موکت ها چشم نوازهای زیبایی در زمین هستند که به طور یکپارچه در سبک مبلمان شما قرار می گیرند و یا لهجه های رنگارنگی را ارائه می دهند. از دیگر نقاط مثبت موکت ها می توان به احساس خوشایند و خاصیت جذب صدا اشاره کرد.

در POCO از پیشنهادات بسیار متنوع و قیمت پایین فروش عمده موکت برای همه اتاق ها بهره مند می شوید. با ما موکت هایی پیدا خواهید کرد که به طرز شگفت انگیزی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار می گیرند و منسوجات خانگی را برای دستشویی و آشپزخانه دریافت خواهید کرد. برخی از موکت های ما دارای یک توده کوتاه و برخی دیگر با یک توده بلند است. بعضی از آنها پوستی کرکی هستند ، برخی دیگر دونده های عملی هستند. خود را از تنوع طرح ها متقاعد کنید و محدوده و قیمت های پایین ما را کشف کنید.

1571146270.7457 - imageFile.jpg
فهرست مطالب
1) کدام موکت برای من مناسب است؟
2) کدام رنگ موکت را انتخاب کنم؟
3) کدام ماده برای موکت محبوب است؟
4) کدام موکت برای مبتلایان به آلرژی مناسب است؟
5) کدام موکت برای حیوانات خانگی مناسب است؟
6) انواع موکت و کاربردهای آن برای کدام اتاق مناسب است؟
7) موکت برای اتاق نشیمن
8) موکت برای اتاق خواب
9) موکت برای مهد کودک
10) موکتهای راهرو
11) موکت برای آشپزخانه
12) موکت برای حمام
13) چگونه موکت خود را تمیز کنم؟
14) چگونه لکه های موکت خود را پاک کنم؟
15) موکت های ارزان را بصورت آنلاین در POCO خریداری کنید

کدام موکت مناسب من است؟
عوامل مختلفی هنگام خرید موکت نقش دارند. این بیشتر از همه اندازه و رنگ یا الگو را شامل می شود. پس از همه ، شما قبل از هر چیز باید موکت را دوست داشته باشید و متناسب با فضای داخلی خود باشید. با این حال ، جنبه های دیگری نیز برای بررسی وجود دارد. به عنوان مثال ، کسانی که از آلرژی رنج می برند یا حیوانات خانگی دارند ، خواسته های خاصی از موکت دارند.

کدام رنگ موکت را انتخاب کنم؟
طراحی موکت سلیقه شخصی و وسایل موجود است.

موکت های ساده با رنگ های خاکستری ، بژ یا آبی سرد با سبک مدرن و مینیمالیستی مطابقت دارند. الگوهای هندسی ظریف نیز ایده آل هستند.
یک موکت شرقی در رنگ های قهوه ای تیره یا قرمز دنج و روستایی به نظر می رسد. در بین مبل های چرمی و مبلمان چوبی به نظر می رسد به همان خوبی که در یک اتاق با الهام از جلوه های قدیمی ساخته شده است.
دوستان سبک زندگی اسکاندیناوی در مورد موکتهای ما با الگوهای گرافیکی متمایز یا دندانه دار یا مثلثی مشتاق هستند. هنگام انجام این کار به رنگ های روشن پاستلی بچسبید.
اگر می خواهید یک استعداد جنوبی به چهار دیواره شما منتقل شود ، خود را به سبک مدیترانه ای معطوف کنید. این کار را می توانید به ویژه با موکت هایی با رنگ گرم زمین مانند بژ ، اوچر یا قهوه ای روشن انجام دهید.
ضمناً: علاوه بر سبک مبلمان ، منطقی است که هنگام انتخاب موکت ، رنگ کف و مبلمان را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر کف تیره و مبلمان تیره دارید ، باید موکت هایی با رنگ روشن انتخاب کنید. این تضادهای زیبایی ایجاد می کند و اتاق را دوستانه تر و بازتر نشان می دهد. از طرف دیگر ، اگر فضای داخلی درخشانی دارید ، می توانید لهجه های جالب توجهی را با یک موکت تیره تنظیم کنید. به خصوص در اتاق های کوچک ، توصیه می شود از ترکیب تن به تن از رنگ های روشن استفاده کنید. سفید ، بژ ، صورتی و شرکت باعث بزرگتر و بزرگتر نشان دادن اتاق می شود.

کدام ماده برای فروش موکت محبوب است؟
با ما موکتهایی از الیاف مصنوعی مقاوم تهیه می کنید. این باعث می شود منسوجات بسیار مقاوم و مراقبت از آنها آسان باشد - و قیمت آنها نیز مناسب است. به خصوص نمره پلی استر و پلی پروپیلن با بسیاری از خواص مثبت. در حالی که پلی استر با دوام بالا ، استحکام سبک و پایداری ابعاد خود را تحت تأثیر قرار می دهد ، موکت های ساخته شده از پلی پروپیلن در برابر سایش مقاوم هستند و سخت می پوشند. این بدان معنی است که منسوجات خانگی می توانند در تمام اتاق های خانه شما استفاده شوند.

1571146435.4517 - imageFile.jpg
کدام موکت برای مبتلایان به آلرژی مناسب است؟
بر خلاف تصور رایج ، موکت ها اغلب برای مبتلایان به آلرژی بیش از لمینت و غیره مناسب هستند ، زیرا پرزها اغلب در کف صاف جمع می شوند و می توانند توسط پیش نویس منفجر شوند و از طریق فضای اتاق پخش شوند. از طرف دیگر موکت ها گرد و غبار را می بندند به طوری که نمی توانند به همین سرعت وارد مجاری تنفسی شوند. موکت های تخته ای کوتاه که می توان به راحتی و سریع جارو برقی کرد ایده آل است. پس از همه ، اگر به گرد و غبار خانه حساسیت دارید ، تمیز کردن کامل ضروری است.

کدام موکت برای حیوانات خانگی مناسب است؟
به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می شود که موکتهای الیاف مصنوعی تخت بافته شده از POCO را انتخاب کنید ، که با S جامد مشخص می شود.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

چمن مصنوعی مناسب مدارس

KiTas ، مدارس و مهد کودک ها
کودکان عاشق بازی هستند - چه کودک نوپا در مهد کودک باشند و چه نوجوان - بازی و رمپ کردن به سادگی بخشی از آن است. ایجاد فضای مناسب برای کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امروزه ، نه تنها حیاط مدرسه ها سنگ فرش شده است ، مناطق دیگر نیز به هر چیزی غیر از بازی دوستانه مجهز شده اند. به ویژه حیاط های آسفالته مدرسه یا مناطق بازی ، خطر زیادی برای آسیب دیدگی کودکان در بر دارد ، زیرا اگر در اینجا بیفتید - و این همیشه اتفاق می افتد - می توانید به سرعت زانوی خود را بچرخانید یا حتی استخوان بشکنید.

ایده آل برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها ، چه در خانه و چه در فضای باز
به منظور اجرای عدالت نسبت به غریزه بازی کودکان در هر سنی از یک سو ، اما در عین حال برای ایجاد محیطی هرچه نزدیک به طبیعت ، اکنون مراکز مراقبت روزانه ، مدارس و مهد کودک ها بیشتر انتخاب می کنند چمن مصنوعی به عنوان کفپوش. چمن مصنوعی هم برای مکان های داخلی - به عنوان مثال در اتاق های گروه های مهد کودک - و هم برای مکان های بیرونی بسیار مناسب است. به ویژه انواع توده های عمیق (به عنوان مثال قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه با طول نی 35 میلی متر یا بیشتر) مورد اقبال کوچک است. چمن مصنوعی با احساسی ملایم و نرم و حسی که به سختی می توان آن را از چمن معمولی متمایز کرد ، منطقه بازی ایده آل KiTas ، مدارس و مهد کودک ها است.

آزمایش شده برای مواد مضر و کاملا بی ضرر
چمن مصنوعی توسط کودکان ، بلکه توسط والدین و مربیان با شور و شوق مواجه نمی شود. چمن مصنوعی از پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته شده است - دو پلاستیکی که دهه هاست در زندگی روزمره استفاده می شود ، بنابراین نگرانی والدین می تواند به سرعت در اینجا حل شود. به ویژه مربیان از کاهش خطر صدمه دیدن خوشحال هستند ، زیرا در انواع چمن مصنوعی نرم و نرم ، کاملاً نرم ، و حتی اگر کودک به زمین بیفتد ، هیچ اتفاقی به این سرعت نمی افتد. در عین حال ، انتخاب چمن مصنوعی برای تراس چنان مقاوم است که حتی بازی طولانی و رمپینگ هیچ نشانه قابل توجهی بر جای نمی گذارد و بر این اساس استفاده از دوره های طولانی امکان پذیر است.

انواع مناسب چمن مصنوعی را برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها می توانید در اینجا پیدا کنید.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

چه کفپوش رولی بخریم؟

کف‌پوش رولی یکی از انواع کف‌پوش‌های ارزان در عین حال با کیفیت است. اگر از کف‌پوش سنگ یا پارکت به دلیل قیمت بالای آنها نمی توانید استفاده کنید، کف‌پوش رولی‌ می‌تواند یک گزینه ارزان قیمت برای شما باشد. در این مقاله به بررسی مواردی چون نصب کفپوش رولی، معرفی، مزایا و معایب آن و قیمت‌های انواع برند‌ها‌ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کف‌پوش رولی چیست؟
کف‌پوش رولی پوششی است که از آن به جای سرامیک، پارکت یا کاشی استفاده‌ می‌شود. از کف‌پوش رولی برای مناطقی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و رختشویخانه استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش رولی معمولا در عرض 3 متر و 60 سانتی‌متری عرضه‌ می‌شود ولی‌ می‌توان عرض آن را به دلخواه سفارش داد.

کف‌پوش رولی در طرح‌های مختلفی مانند سنگ، سرامیک، پارکت و کاشی موجود است. برخی از کف‌پوش‌ها طرح و رنگ بسیار واقعی دارند و تشخیص آن از سرامیک و پارکت بسیار دشوار است.

پیشنهاد می کنیم مطلب 5گام ساده برای نگهداری از کفپوش رولی را بخوانید

کف‌پوش رولی را در چه مکانی‌ می‌توان اجرا کرد؟
کف‌پوش رولی در همه طبقات، از طبقات بالا گرفته تا زیر زمین قابلیت نصب دارد. این نوع کف‌پوش برای نصب در مکان‌های پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه طراحی شده است. این کف‌پوش برای همه نقاط خانه قابل استفاده است ولی از آن نمی توان در پله‌ها استفاده کرد.

علاوه بر این از کف‌پوش‌های رولی برای پوشش کف مکان‌های دیگر مانند مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و سالن‌های ورزشی هم استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش‌های رولی برای مکان‌های نام برده تخصصی شده اند، به طور مثال کف‌پوش‌های مناسب مهدکودک، شکل و طرح بچگانه دارند و با فوم داخلی نصب شده در آنها نرم‌تر شده اند، کف‌پوش‌های بیمارستانی را آنتی‌باکتریال‌ می‌سازند تا از گسترش بیماری‌ها جلوگیری کنند و یا کف‌پوش سالن‌های سینما را در برابر صدا عایق‌ می‌کنند.

دوام کف‌پوش رولی چقدر است؟
کف‌پوش رولی دوام خیلی خوبی دارد به طوری که شرکت‌های عرضه کننده آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ می‌کنند و برای مصارف خانگی این مدت مادام العمر است.

راحتی کف‌پوش رولی چطور است؟
کف‌پوش رولی برای ایستادن طولانی مدت مناسب است و نسبت به سنگ و سرامیک گرم‌تر هستند. اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، انواع فوم دار کفپوشی رولی نرمی بیشتری دارند.

پیشنهاد ویژه: انواع کفپوش، همه چیز درباره مدل ها، اجرا و قیمت کفپوش

نصب کفپوش رولی

نصب کف‌پوش رولی چگونه است؟
برای نصب کف‌پوش رولی تمهیدات و تجهیزات مختلفی نیاز است که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم و مراحل آن را به ترتیب بیان‌ می‌کنیم.

تجهیزات لازم برای نصب کف‌پوش
ماله
متر فلزی
دیلم
تراز
چاقوی یا کاتر برای برش
چسب
کف‌پوش رولی
روش کار نصب کف‌پوش رولی
برداشت وسایل
تمام وسایل خانه نظیر مبلمان باید برداشته شود و اگر از کف‌پوش رولی برای سرویس بهداشتی استفاده‌ می‌کنید، توالت فرنگی نیز باید برداشته شود.
درها را از لولا جدا کنید.
قرنیزها هم باید کنده شوند.
کف را جارو کرده و با دستمال مرطوب تمیز کنید.
تعمیر کف
کف‌پوش رولی قابل نصب بر روی سیمان، کف‌پوش رولی قدیمی و دیگر کف‌پوش‌ها مانند پارکت و سرامیک است.

پیش از نصب کف‌پوش، باید اقداماتی برای زیر کف‌پوش انجام شود. برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها و کف‌پوش‌های کنده شده و پوسیده قبلی باید تعمیر شوند و کف باید تراز باشد.

اندازه گیری
کفی که قرار است کف‌پوش روی آن اجرا شود باید اندازه گیری شود و الگوی گوشه‌ها هم تهیه شود.

نقشه ای از کفی که قرار است کف‌پوش شود با مقیاس تهیه شود تا به وسیله آن مقدار کف‌پوش تخمین زده شود.

نصب
رول‌ها را در جایی مانند پارکینگ (شسته و خشک شده) به اندازه دلخواه ببرید.
چسب را به وسیله ماله به کفی که قرار است کف‌پوش روی آن چسبانده شود، خوب آغشته کنید.
رول را به آرامی روی محلی که چسب کاری شده است بگذارید.
با یک قالب چوبی (ترجیحا حوله پیچ شده) روی کف‌پوش را صاف کنید تا حباب یا جایی بدون چسب باقی نماند.
اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌های دیوار را با دقت بچسبانید تا کار تمیز از آب در بیاید.
برای برش زدن کف‌پوش از چاقو یا کاتر تیز و تمیز استفاده کنید.
مزایای کف‌پوش رولی چیست؟
قیمت پایین نسبت به سایر کف‌پوش‌ها
راحتی در هنگام ایستادن نسبت سایر کف‌پوش‌ها
نصب آسان و سریع
مقاومت زیاد در برابر اصطکاک
مقاوم در برابر آب
بیشتر بخوانید:بررسی تاثیر رنگ کفپوش ها و پوشش ها در زیبایی فضای خانه

معایب کف‌پوش رولی چیست؟
انتشار برخی گاز‌های سمی وقتی در برابر آفتاب و گرما قرار گیرد
به کف‌پوش زیرین آسیب‌ می‌رساند به‌شکلی که دیگر قابل استفاده نیست
عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی
ترمیم و بازسازی سخت
دوست دار محیط زیست نیست
رنج قیمت کفپوش رولی چقدر است؟
با توجه به کاربری کف‌پوش برای مکان‌های مختلف، قیمت کف‌پوش متفاوت خواهد بود. به طور مثال کف‌پوش خانگی ساده مطمئنا ارزان‌تر از کف‌پوش سالن تئاتر یا بیمارستان است که امکاناتی مانند عایق صدا و آنتی‌باکتریال بودن دارند. رنج قیمت کف‌پوش‌های مناسب خانه و آپارتمان از 65،000 تومان تا 75،000 تومان برای هر متر مربع متغیر است. قیمت کف‌پوش‌های ورزشی و بیمارستانی هم از 73،000 تا 115،000 تومان برای هر متر موجود است.

کدام برند کف‌پوش رولی خوب است؟
خوشبختانه برند‌های معروف و با کیفیت جهانی توسط نمایندگی‌ها در کشور عرضه‌ می‌شوند که ساخت کشور‌های آلمان، روسیه، کره جنوبی و ایران هستند. برند‌های مختلف انواع کف‌پوش رولی خانگی، صنعتی، ورزشی و بیمارستانی را ارائه‌ می‌دهند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند‌های پسفیک، راک فلور، ال جی، کمپارس، وینیفلکس، تیوان، آرتا، کیو دی ام، استراتیفیه، آدورا، کمیتکس و سرفلور همگی از شرکت‌های تولید کننده کف‌پوش رولی هستند در بین آنها شرکت کمپارس تنها به تولید کف‌پوش ورزشی اقدام‌ می‌کند و بقیه شرکت‌ها انواع مختلف کف‌پوش‌های خانگی، صنعتی و بیمار

ستانی را تولید و عرضه‌ می‌کنند.

سخن پایانی

کف‌پوش رولی نوع کف‌پوش ارزان و با کیفیت است که در برابر رطوبت، ضربه واصطکاک مقاوم است. این نوع کف‌پوش برای مصارف مختلف نظیر صنعتی، خانگی، ورزشی و بیمارستانی وجود دارد. کف‌پوش رولی نصب راحتی دارد و رنج قیمت آن هم متنوع است. این کف‌پوش دارای طرح های متنوع است که برخی از آن‌ها بسیار شبیه سنگ و پارکت هستند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

نصب چمن مصنوعی روف گاردن

روف گاردن یک روش عالی برای ایجاد فضای زندگی اضافی و بهره مندی از مزایای یک باغ سبز آرام در وسط یک محیط پر سر و صدا است. آیا خوب نیست که بعد از کار به خانه بیایید و چند ساعت را در واحه شخصی خودتان گپ بزنید یا دوستان خود را به یک مهمانی باغ پشت بام alfresco دعوت کنید؟

گیاهان گلدان و صندلی های بیرون از خانه اولین قدم های آسان برای ایجاد باغ پشت بام شما هستند ، اما برای دستیابی به ظاهر و احساس "باغ واقعی" قیمت چمن مصنوعی روف گاردن پاسخ کامل است. این یکی از بهترین محصولات سطح بام سبز موجود در بازار است زیرا با دوام است ، به خوبی تخلیه می شود و به تعمیر و نگهداری کمی و بدون نیاز نیاز دارد. اگر از چمن واقعی استفاده می کنید دیگر لازم نیست نگران تأمین آب به سقف باشید.

به طور کلی فضاهای بام قبل از نصب روف گاردن می توانند بسیار تاریک به نظر برسند آنها تمایل دارند که گستره ای از بتن ، قیر ، نمد یا کف پوش باشند.

در اینجا ما دانش گسترده خود را از نصب چمن مصنوعی در صدها پشت بام می گیریم و نحوه نصب چمن مصنوعی در یک بام باغ را توضیح می دهیم.

1. زهکشی سقف را بررسی کنید
زهکشی سقف باید در حال حاضر خوب باشد و در طول عمر چمن مصنوعی در غیر این صورت هنگام ریختن چمن مصنوعی سیلاب رخ می دهد. اگر زهکشی خوب نباشد ، چند ساعت کار با استفاده از یک ترکیب خود تسطیح می تواند بسیاری از مشکلات زهکشی را برطرف کند.

2. آیا سقف قادر به تحمل وزن اضافی خواهد بود؟
برای تحمل وزن اضافی چمن ، افراد ، مبلمان و غیره که روی سقف قرار دارند ، باید بررسی کنید که تیرچه های صحیح زیر سقف قرار دارند. شگفت زده خواهید شد که کجا برخی از مردم خواسته اند مرا بفرستند! اگر خودتان قادر به ارزیابی این موضوع نیستید ، می توانید یک مهندس معمار یا سازه کمک کنید.

مطلب انتخاب چمن مصنوعی برای تراس را نیز بخوانید

3. آیا منطقه پشت بام ایمن است؟
آیا موانع مناسبی در اطراف پشت بام برای جلوگیری از سقوط مردم از لبه وجود دارد؟ این مهم به ویژه درصورت داشتن اجازه استفاده از این فضا به کودکان بسیار مهم است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی از پشت بام باغ آسیب نمی بیند و افراد زیر آن آسیب می بینند.

4. مواظب باشید سطح سقف بریده نشود
اگر چمن را روی نمد یا قیر نصب می کنید ، پیشنهاد می کنم ابتدا تخته های چوبی را پایین بگذارید و سپس چمن مصنوعی را روی آن قرار دهید.

5. چسب بسیار کمی روی سطح سقف قرار دهید
اگر مستقیماً روی سطح سقف ها می چسبانید ، از مقدار کمی چسب استفاده کنید زیرا باعث ایجاد مشکل در تخلیه می شود. ما از Astro Pro Joining Adhesive برای بدست آوردن پیوند جامد استفاده می کنیم.

6. از پارچه های دریایی یا زیرانداز روی عرشه استفاده کنید
اگر می خواهید روی یک سقف عرشه ای بچرخید - می توانید کف پوش را با لایه ای دریایی جایگزین کنید تا یکدست تر شود یا می توانید از زیرانداز استفاده کنید. من شوک پد را توصیه نمی کنم زیرا به سختی می توان آن را اصلاح کرد. اگر کفپوش در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد ، باید بتوانید مستقیماً روی آن بخوابید.

7. برای اتصال چمنها به هم از نوار اتصال دهنده استفاده کنید
ما هنگام پیوند دادن چمن ها به یکدیگر ، همیشه هنگام استفاده از چسب مصنوعی ، در هر تراس پشت بام از نوار چسب استفاده می کنیم ، زیرا سعی می کنیم تا حد ممکن چسب را روی سقف استفاده کنیم.

8. دسترسی به روف گاردن را بررسی کنید
از تجربه من دسترسی به بیشتر تراسهای بام سخت است ، بنابراین من پیشنهاد می کنم قبل از تلاش برای رساندن قیمت چمن مصنوعی پشت بام به سقف ، چمن مصنوعی را به قطعات کوچکتر برش دهید. هنوز هم افرادی هستند که معتقدند می توانند در یک بیت یک رول چمن 50 متر مربعی از پله ها و پشت بام بردارند!

9. باغ های بام می توانند مکان هایی با باد باشند
پس از نصب چمن ، ماسه چمن را نصب می کنیم و یادآوری می کنیم که بیشتر اطراف لبه ها قرار می گیرد تا از باد زدن جلوگیری کند. ما پیشنهاد می دهیم ظروف پلاستیکی کاشت را در اطراف لبه های چمن برای پناهگاه قرار دهید و به عنوان وسیله دیگری برای سنگین کردن چمن ها استفاده کنید. از نرده های مشبک می توان به عنوان بادگیر نیز استفاده کرد.

اگر هنگام ایجاد روف گاردن خود این موارد را در ذهن داشته باشید ، برای سالهای زیادی منطقه خوبی برای فرار خواهید داشت.

هر یک از چمن های ما از محدوده چمن مصنوعی را می توان در باغ های بام نصب کرد.

منبع

سالها تلاش طولانی برای من صرف شده است تا بتوانم نوع خدمات نصب چمن مصنوعی را که اکنون ارائه می دهیم ارائه دهم. به دلیل توجه مداوم به جزئیات و فداکاری تیم من ، در موقعیت غبطه انگیز قرار دارم که درخواست های زیادی را از افرادی در سراسر جهان دریافت می کنم که به دنبال کمک برای نصب گیاهان مصنوعی خود هستند. در حالی که این لبخند بزرگی را به لب می آورد ، ما هنوز فقط یک خانواده نسبتاً کوچک هستیم و با منابع محدود تجارت می کنیم. ما در حال حاضر خدمات خود را در کنت ، جنوب شرقی لندن ، هرتفوردشایر ، اسکس و مناطقی از ساری ارائه می دهیم. در حالی که من خوشحالم که می توانم به سوالات عمومی در بخش نظرات زیر از هر کسی پاسخ دهم ، ممکن است 1 هفته طول بکشد تا دوباره به شما پاسخ دهم. لطفاً ابتدا س questionsالات خوانندگان و پاسخهای من را بخوانید زیرا ممکن است س yourال شما قبلاً پرسیده شده باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

انتخاب کفپوش مهد کودک

در مرحله طراحی یا بازسازی ، برای زیست پذیرتر ، قابل استفاده و راحت تر کردن فضاها ، توصیه می شود طبقه ها را بر اساس کاربرد و زمینه محیطی که قرار است در آن مداخله کنید ، انتخاب کنید.
امروزه طیف گسترده ای از طبقات وجود دارد ، با این حال هر مکان دارای ویژگی های مختلفی است و بنابراین ، برای انتخاب بهترین کفپوش مهد کودک همیشه ترجیح داده می شود که انواع مختلف عوامل مختلف را به دقت بررسی و تحلیل کرد.
انتخاب کف همیشه همیشه به آسانی به نظر نمی رسد. انواع مختلفی از مواد با مشخصات ، قیمت و کیفیت متفاوت وجود دارد.

بیایید اکنون دو ماده مورد استفاده در بخشهای مختلف و مختلف و سالها واقعیت کاملاً ثابت در ساخت و ساز برای ساخت کف و دیوارها را کشف و کالبدشکافی کنیم: PVC و لاستیک.

در این مقاله نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc بیشتر توضیحات لازم را خواهیم داد.

PVC و لاستیک: مواد انعطاف پذیر
کف لاستیکی برای ورزشگاه ویژگی های عملکرد و کاربرد
مواد انعطاف پذیر با انعطاف پذیری بهتری نسبت به اصطلاح "مواد سخت" مشخص می شوند. این مواد ، اگر تحت فشار روی سطح قرار بگیرند ، خاصیتی دارند که در واقع انعطاف پذیری نامیده می شود ، به دلیل رانش های کوتاه مدت انعطاف پذیر تغییر شکل می دهند و در صورت خالی شدن تنش ، بی درنگ پیکربندی اولیه را خلاصه می کنند.

مواد تازه در معرض دارای ویژگی های خاص:
• ویژگی های عملکرد: انعطاف پذیری ، انعطاف پذیری ، نفوذناپذیری ، مقاومت ، گرما در هنگام لمس ، عایق صوتی در برابر ضربه ، مقاومت حرارتی ، مقاومت عالی در برابر سایش ، لکه ها و آب و بنابراین تمیزکاری عالی سطح و در نهایت ، اما نه از آخرین رسانایی الکتریکی پایین.
• ویژگی های کاربرد: این مواد بسیار سبک هستند (از 1 تا 6 کیلوگرم در مترمربع) و کار با آنها آسان است ، همچنین با سهولت کاربرد و سازگاری آنها با هر هندسه و محیطی از هم متمایز هستند (به راحتی می توان آنها را مدل سازی کرد).

تخمگذار مواد انعطاف پذیر
مراحل نصب و تخمگذار با سایر مواد متفاوت است. در واقع ، برخی از خصوصیات مربوط به ماهیت این مواد باید مورد توجه قرار گیرد. اول از همه ، قابلیت تغییر پذیری باید در نظر گرفته شود: کف انعطاف پذیر ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور معمول تغییر شکل می دهد ، تحت یک بار جمع شده و ثابت است ، قادر به توزیع مجدد تنش نیست اما آن را به سرعت به لایه زیرین منتقل می کند ، بنابراین باید ، دارای ویژگی های عملکرد خوب هستند.
جنبه دیگر ضخامت کاهش یافته است: ضخامت چند میلی متر باعث می شود که کف برای نصب مناسب باشد در جایی که ابعاد پروژه اجازه نصب انواع دیگر پوشش را نمی دهد. در عین حال ، ضخامت کم اجازه نمی دهد بی نظمی های موجود در بستر را پنهان کند. به همین دلیل ، آماده سازی مناسب از سطوح زیرین همیشه لازم است. "انعطاف پذیری" مشخصه این مواد به افزایش عملکرد عایق صوتی و ضربات کمک می کند به همین دلیل کاملاً به کاربردهای جایگزین مانند مکانهایی که کودکان در آنها رفت و آمد می کنند ، اتاقهای خواب ، اتاقهای بازی ، مهد کودک ها ، اتاقهای بازی و غیره کمک می کند. یعنی محیط هایی که ایمنی از اهمیت اولیه برخوردار است.
در نهایت ، مراحل نصب به چند مرحله ساده تقسیم می شود: اول از همه ، لازم است اطمینان حاصل کنید که سطح ناهمواری ، آثار گرد و غبار ، خشک و بیش از همه ضخیم نشان نمی دهد. مراحل نصب باید با چسباندن انجام شود ، که شامل استفاده از چسب های خاص است. در میان مواد چسبی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه ملات سیمان است.
پس از تجزیه و تحلیل ویژگی ها و مزایای مواد ، اکنون اجازه دهید تا به استفاده خاص آنها در بخش ساخت و ساز و به ویژه در زمینه کف و پوشش بپردازیم.

کف های پی وی سی
این نوع مواد مزایای بی شماری را به همراه دارد ، مهمترین آن مطمئناً سازگاری آن با انواع مختلف محیط است ، به ویژه در برابر آب و سایش مقاوم است ، حتی می توان آن را در آشپزخانه یا حمام یا اتاق لباسشویی قرار داد.

این یک عایق صوتی عالی است ، راه رفتن بی صدا است و برای تخمگذار در کف های گرم مناسب است. به دلیل ضخامت بسیار کم (حدود 2 میلی متر) ، این ماده برای تخمگذار در طبقه های موجود بدون هزینه و زحمت تخریب ایده آل است.

از نظر طبیعی ، کفهای پی وی سی از لحاظ زیست محیطی پیشرفته هستند زیرا یکی از معدود مصالح ساختمانی است که 100٪ قابل بازیافت است. آنها همچنین دارای سطح بسیار کمی از انتشار مواد آلی فرار هستند.

در حال حاضر ، آنها همچنین طیف رنگی را با کیفیتی بدست آورده اند که آن را به یک محصول همه کاره و مناسب تبدیل می کند تا زیر بار هزینه پایین برای خرید و نصب باشد. طیف رنگ ها و طرح های موجود بسیار گسترده است و امکان "اختراع" محیط حتی با استفاده از آن را فراهم می کند

همانطور که گفته شد ، انواع مختلفی وجود دارد ، یک کف پی وی سی می تواند در کاشی یا ورق باشد و نه تنها برای مونتاژ چسب کلاسیک ، در واقع مجهز به اتصالات خاصی است که اجازه می دهد آن را به راحتی در کف موجود قرار دهید ، این نسخه "خود تخمگذار" نامیده می شود ، امکان نصب سریع و آسان و حذف احتمالی بعدی را فراهم می کند. آخرین اما نه مهمتر ، امکان تقلید کامل از سایر مواد.

طیف گسترده ای از محصولات و کاشی های PVC ما را کشف کنید ، قیمت و کیفیت آنچه را که به مشتریان خود ارائه می دهیم با چشم خود ارزیابی کنید و دریغ نکنید برای درخواست ویژه قیمت کفپوش pvc با ما تماس بگیرید.

از کفپوش پی وی سی کجا استفاده کنید
کف PVC برای هر محیطی مناسب است. مناسب برای خانه ها ، بلکه همچنین برای مصارف فشرده یا صنعتی. این یک راه حل ایده آل به خصوص برای مکان های ورزشی و حرفه ای ، سالن های رقص و مناطق بازی ، چه در داخل و چه در فضای باز است. بعلاوه ، در کفهای پی وی سی راه حلهای مختلفی از کف ضد سقوط ، ضد ضربه و ضد ضربه وجود دارد ، به همین دلیل به طور فزاینده ای در مهد کودک ها یا اتاق های بازی استفاده می شود. انتخاب مشخصات فنی بر اساس کاربرد مورد نظر ضروری است.

کفهای لاستیکی
کفهای لاستیکی ضد ضربه مزایا و ویژگیهای کفهای لاستیکی ضد ضربه این سطوح خاص را به یک راه حل عالی برای کسانی که به دنبال محصولات چند منظوره هستند و می توانند درجه بالایی از ایمنی را تأمین کنند ، تبدیل می کند. در حقیقت باید در نظر گرفته شود که کف های لاستیکی می توانند پیاده روی بسیار راحتی را تضمین کنند و خطرات ناشی از هرگونه سقوط را حتی در صورت رطوبت یا مرطوب از بین ببرند. با ترکیب این ویژگی با توانایی خوب در مقابله با عوامل جوی ، این سطوح برای محلول های بیرونی بهینه هستند.
برخلاف آنچه ممکن است تصور شود ، در سطح زیبایی ، کف لاستیکی نه تنها سیاه یا خاکستری است بلکه دارای تمبر است ، انواع مختلف دیگری از پوشش و بیش از همه طیف گسترده ای از رنگ وجود دارد. خصوصیاتی که منجر به تصویب آنها در تعداد زیادی از محیطهای باز برای عموم شده است ، از بیمارستان ها ، مدارس ، سفره خانه ها و فرودگاه ها شروع می شود ، اما نه تنها. موفقیتی که از بخش مسکونی به همه کسانی گسترش یافته است که سهولت نظافت ، بهداشت و نگهداری از حداقل کیفیت مناسب برخوردار هستند.

از کفهای لاستیکی استفاده کنید
همانطور که گفته شد ، لاستیک مخصوص کفپوش های فضای باز به ویژه در مناطقی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ، جایی که سرسره یا سایر وسایل بازی وجود دارد ، مناسب است. علاوه بر این ، یک کف در فضای باز لاستیکی خطر خفگی کمتری نسبت به کف های سنتی در فضای باز ساخته شده از سنگ ریزه یا تراشه های چوب که اغلب در زمین های بازی در فضای باز استفاده می شود ، دارد.
در حقیقت ، کف های لاستیکی را می توان به طور عمده در:
سالن های ورزشی
مدارس و مهد کودک ها
محل کار
کلینیک های سرپایی
فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن
راه پله های داخلی یا خارجی ساختمان ها
کف های ورزشی

کاربردهای جایگزین کف لاستیکی
لاستیک علاوه بر مثالهای سنتی فوق الذکر ، کاربردهای جایگزین تأثیر و اثربخشی قوی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، همه نمی دانند که به دلیل خاصیت ضد لغزش بسیار عالی ، برای تقویت محیط حمام ایده آل است ، به طوری که حتی در شرایط رطوبت و مرطوب نیز می توان از آن استفاده کرد. این امر همچنین با توانایی سقوط کوسن همراه است ، خطری که همیشه در محیطی مانند حمام وجود دارد و باعث شده است که تعداد زیادی از کاربران یک صفحه لاستیکی را در داخل حمام خود ترجیح دهند.

ایده آل برای مکان های عمومی
از جمله مزایای اصلی این محلول ، باید تأکید ویژه ای بر مقاومت در برابر سایش زیاد و در نتیجه توانایی دوام در طول زمان داشت. ویژگی که استفاده گسترده از لاستیک را در محیط هایی که روزانه افراد زیادی مانند بیمارستان ها ، مدارس ، مغازه ها یا فرودگاه ها حضور دارند ، توضیح می دهد.

در آخر ، می توان گفت که مواد انعطاف پذیر یک راه حل عالی برای از بین بردن موانع معماری است ، مسئله ای که همیشه حل آن دشوار بوده و به ویژه در کشور ما احساس می شود. همچنین از نظر ایمنی محیطی باید تأکید شود که این نوع محصول فاقد مواد خطرناک مانند آزبست یا فرمالدئید است و می توان آن را به راحتی دفع کرد.

منبع : https://www.giwa.it/scelta-pavimento-pvc-o-gomma-a-confronto/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

طریقه نصب و زیرسازی کفپوش

PVC ، نوعی وینیل ، یک گزینه عالی برای کفپوش برای کسانی است که ظاهری زیبا و بادوام و مقرون به صرفه دارند. کفپوش پی وی سی در برابر آب نیز مقاوم است ، و این انتخاب واضحی برای هر اتاقی است که از وان آبگرم ، استخر یا گاراژ جابجا می شود. کفپوش پی وی سی معمولاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری طولانی سالها ادامه خواهد داشت. از همه بهتر ، بیشتر PVC چسب است که امکان نصب یک نفره و آماده سازی کف زیرین را بسیار کم است.

اندازه گیری نوار ساخت و ساز در کف چوبی
نحوه نصب کفپوش پی وی سی
اعتبار تصویر: andreygonchar / iStock / GettyImages
ویدیوی روز

آماده شدن برای نصب کفپوش pvc تمام کفپوشهای پلی وینیل دارای شرایط اولیه آماده سازی یکسان هستند. قبل از شروع ، باید محل نصب را با دقت جارو کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام آلودگی سست از بین رفته است. سپس ، زمین را با تمیز کننده خنثی کننده pH پاک کنید. یا می توانید این را بسازید یا آن را از اکثر فروشگاه های بزرگ جعبه خریداری کنید. بعد ، شما باید کف را خشک کنید. هنگام خشک شدن مراقب باشید که حوله تمیز باشد و هیچ زباله ای باقی نماند.

پس از تمیز و خشک شدن کف ، از صاف بودن محل اطمینان حاصل کنید. بهتر است از یک سطح استفاده کنید تا بتوانید مناطقی را که خیلی زیاد یا کم هستند علامت گذاری کنید. اگر قرار است کف با کاشی ساخته شود ، اطمینان از تراز بودن آن برای کاهش خطر رانش کاشی با گذشت زمان بسیار مهم است.

برای یکنواخت کردن کف ، ممکن است مجبور شوید از چرخ یا سنباده استفاده کنید. به شما این امکان را می دهد که مناطق مرتفع را صاف کنید. هنگامی که این قله ها را پایین آوردید ، آنها را با سطح خود دوباره بررسی کنید. پس از جارو کشیدن و پاک کردن کف مجدداً ، می توانید قسمتهای پایین کف را با ترکیبات خود ترازسازی پر کنید ، که می توانید آنها را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنید.

طبقه را آماده کنید
ایجاد مارک با گچ بهترین راه برای اطمینان از کار با یک سطح متعادل و یکنواخت است. با استفاده از گچ مرکز اتاق را مشخص کنید. خطوط مرکزی خود را از دیوارهای مخالف اندازه بگیرید تا وسط واقعی کف را پیدا کنید. برای ترسیم خطوط خود می توانید از رشته ای استفاده کنید که با گچ پوشانده شده است. رشته را به کف خود بکشید تا خطوط مستقیم ایجاد شود.

نصب کفپوش تخته وینیل
کف تخته وینیل بجای رول در قسمتهایی قرار می گیرد. از مرکز اتاق شروع کنید ، کف خود را بالا ببرید و هر قطعه را با احتیاط بگذارید. بعد از هر ردیف کفپوش کامل ، ممکن است بخواهید کف را دوباره اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هنوز به درستی صف کشیده اید. این کار را تا زمانی که پوشش زیر کف را تمام کنید ادامه دهید.

نصب کف کاشی وینیل
دقیقاً مانند کف تخته ، کف کاشی وینیل را از وسط اتاق قرار دهید. قبل از اینکه کاشی ها را بچرخانید ، با استفاده از خط گچ خود به عنوان راهنما ، پشت هر قسمت را بردارید. قبل از بازگشت خطوط مرکزی را کاملاً از دیواری به دیواره دیگر بپوشانید تا فرآیند آن طرف خط تکرار شود.

برای اطلاعات بیشتر به کفپوش رولی بخریم یا پی وی سی مراجعه کنید.

در حالی که به صورت نواری کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که محکم در برابر یکدیگر قرار گرفته اند. اگر کاشی طرح دار دارید ، بهتر است قبل از برداشتن تکیه گاه کف ، کاشی های خود را ورق بزنید. با استفاده از چاقوی کمکی ، هر جایی را که به زمین متصل هستید ، مانند جزیره مرکزی ، سینک یا دوش ، برش دهید. فاصله کمی (تا 1/8 اینچ) از دیوار را حفظ کنید تا کاشی گسترش یابد.

ورق وینیل کف و بتن
هنگام قرار دادن زیرسازی کفپوش pvc ، اقدامات احتیاطی بیشتری را برای اطمینان از تمیز و خشک بودن کف کف انجام دهید. برای اطمینان از سطح یکسان ، هرگونه ترک را پر کنید و بسیار مراقب باشید که قبل از نصب رطوبت از بین برود. پس از انجام این کار ، می توانید مراحل مشابه را برای نصب هر نوع کف دیگر دنبال کنید. 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

قیمت موکت اتاق خواب چگونه است

راهنمای انتخاب موکت برای اتاق خواب

چه چیزی بهتر از بیدار شدن در یک صبح سرد زمستان و قرار دادن پاهایتان روی یک موکت گرم و مخملی است؟ خوب ، خرید موکت اتاق خواب فقط یک "موضوع احساسی" نیستند ، اما مبلمان فوق العاده مفیدی و کاربردی هستند. چگونه آنها را انتخاب کنیم؟ اشکال و اندازه های بسیاری وجود دارد که با رنگ ها و مواد مختلف ساخته شده اند. ارزیابی هر جزئیات برای اطمینان از انطباق آنها با محل خواب و کمک به افزایش آن از نظر زیبایی و راحتی بسیار ضروری خواهد بود. برای گره گشایی از بسیاری از راه حل های موجود ، متخصصان Westwing این راهنمای ساده و پر از نکات مفید را ایجاد کرده اند.

نحوه انتخاب اندازه مناسب

در تفکر در مورد چگونگی قرار دادن موکت در اتاق خواب ، نقطه شروع اندازه اتاق خواهد بود. موکت باید متناسب با محیط باشد و از نظر بصری باید احساس تعادل و هماهنگی با سایر اجزای موجود در فضا را بیان کند.

 

اندازه گیری دو برابر تخت تقریباً 180 در 200 سانتی متر است. در نتیجه ، اگر ایده شما این است که موکت قهرمان فضا شود ، می توانید موکتی را انتخاب کنید که تقریباً دو برابر اندازه تخت باشد. با این کار می توانید آن را زیر تخت و همچنین زیر میزهای کنار تخت قرار دهید.

 

با این وجود موکت های اتاق خواب می توانند محدود به پوشاندن کف در راهروهای کنار تخت یا جلوی تخته کف باشند. در این حالت اقدامات کاهش می یابد و موکتها بیش از هر چیز دیگری عملکرد پایه را هنگام بیدار شدن به شما ارائه می دهند.

 

اتاق خواب کوچک با موکت ، کتابخانه و میز تحریر کوچک

اتاق خواب با دیوار سبز تیره

دکوراسیون قومی میسونی

اتاق خواب با تختخواب بزرگ در جلوی دیوار خاکستری با دکوراسیون سفید-خاکستری

اتاق خواب به سبک scandi با تخت انبار و موکت سبک

موکت ها را در اتاق خواب کجا قرار دهیم

همانطور که قبلاً به چند خط بالا اشاره کردیم ، موکت های اتاق خواب نه تنها سلیقه زیبایی را برآورده می کنند ، بلکه کاربردی نیز هستند. حضور آنها باعث می شود صدای قدم ها را خفه کنید و از مزاحمت مستاجران شکایت در طبقه پایین جلوگیری کنید. علاوه بر این ، پارچه های ساخته شده از آنها گرما را حفظ می کنند ، و پیاده روی با پای برهنه را خصوصاً در زمستان دلپذیر می کند.

 

اگر اندازه اتاق اجازه می دهد ، می توانید یک موکت بزرگ را مستقیماً زیر تخت قرار دهید. کناره های موکت از ساختار بیرون زده و بصری جلوه ای "جزیره ای" در مرکز اتاق ایجاد می کند که تختخواب را برجسته می کند. انتخاب شماست خواه موکت سطح زیر میزهای تخت را نیز بپوشاند یا نه. این محلول مطمئناً از تأثیر منظره قوی برخوردار است ، اما مطمئناً نظافت اتاق را برای شما آسان نخواهد کرد. جابجایی چنین موکت بزرگی دشوار است و از همه مهمتر قابل شستشو در ماشین نیست!

 

از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید موکت های اتاق خواب صحنه را به ضرر سایر عناصر مبلمان اشغال کنند ، می توانید اندازه های کوچکتر را برای قرار دادن در دو طرف تخت انتخاب کنید. راه حل دیگر قرار دادن موکت در زیر منبع نوری مانند لوستر است تا ویژگی های آن افزایش یابد. این انتخاب مخصوصاً برای موکتهایی با بافت خاص مانند قومی مناسب است.

 

یک نکته: هرگز موکتهای اتاق را بیش از حد در معرض نور طبیعی که از پنجره ها بیرون می آید قرار ندهید. با گذشت زمان ، ممکن است کم رنگ شوند.

 

چه فرم را انتخاب کنید؟

رنگ دیوار اتاق خواب

تخت سیاه و سفید و موکت گرد سیاه

متداول ترین شکل موکت های اتاق خواب ، شکل مستطیل است. به لطف نظم آن ، تعادل زیبایی شناختی بیشتری را تضمین می کند.

 

موکت های دایره ای کمتر استفاده شده ، اما هنوز هم بسیار رایج است. آنها برای استفاده به عنوان یک عنصر متضاد در داخل اتاق ایده آل هستند. به طور خلاصه ، صدایی خارج از گروه کر در مقایسه با مبلمان موجود. به همین دلیل مدل دایره ای ، و همچنین نسخه های دیگر با اشکال عجیب و غریب تر ، می تواند راه حل ایده آل برای "جدا شدن" از تک رنگ سایه های اتاق خواب باشد. اما مراقب باشید که زیاد خطر نکنید: موکت های اتاق خواب عناصر مبلمان هستند و به همین ترتیب باید همیشه و در هر صورت با بقیه ترکیبات هماهنگ باشند.

 

نکات:

با این حال پیشنهاد هایی برای انتخاب موکت اتاق کودک داریم گرد در ویسکوز با رنگ خاکستری بژ روشن جین دستبافت

موکت گرد در ویسکوز با رنگ خاکستری بژ روشن جین دستبافت

مجموعه Westwing

159.00 یورو

موکت داخلی و خارجی پورتو قابل برگشت

موکت داخلی و خارجی پورتو قابل برگشت

بوگاری

74.99 یورو

موکت دستباف جوت دست ساز نیاگو

موکت دستباف جوت دست ساز نیاگو

مجموعه Westwing

129.00 یورو

موکت پشمی آلما با حاشیه

موکت پشمی آلما با حاشیه

بلومینگویل

117.00 یورو

موکتته خورشید

مجموعه HD

129.00 یورو

رنگ و سبک

با توجه به آنچه کروموتراپی به ما می آموزد ، رنگها بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارند ، خصوصاً در آرامشی که برای داشتن آرزوهای آرام لازم است. بنابراین موکتهای اتاق خواب باید دارای رنگهای سرد و نرم باشند که بتوانند آن احساس آرامش و آرامش را القا کنند. بنابراین سایه هایی مانند سفید ، آبی ، بژ یا خاکستری کبوتر مورد استقبال قرار می گیرند.

 

این تفاوت های قیمت موکت ظریف مصور نیز کاملاً در مبلمان اتاق خواب کلاسیک ترکیب شده است. در این زمینه ، بهترین گزینه این است که از یک رنگ برای پارچه استفاده کنید. از طرف دیگر ، در مدرن ترین مفاهیم مبلمان ، می توانید با تخیلات زیاد بازی کنید. به عنوان مثال ، خطوط هندسی به بافت کامل موکتی تبدیل می شوند که می توانند محیطی را با حداقل طراحی تزیین کنند.

 

در همان زمان ، تزئینات ایرانی و معمولی موکت های شرقی به محیطی مناسب در یک اتاق خواب با محیطی قومی تبدیل می شوند. پس از آن پارچه های عجیب و غریب بیشتری وجود دارد ، مانند پوست گاو یا گوسفند که اکنون مشهور است و به ویژه در تضاد با پارکت در سایه های زنده ، مکان مناسبی را در یک اتاق با عطر و طعم روستایی و روستایی پیدا می کند.

منبع

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

چمن فوتبالی

فقط در آلمان حدود 25000 باشگاه فوتبال با حدود 7 میلیون عضو وجود دارد. آنها تخمین می زنند 1.6 میلیون مسابقه فوتبال در تقریباً 50،000 زمین فوتبال انجام دهند. در آلمان ، این بازی عمدتا در چمنهای رشد یافته طبیعی انجام می شود. با این حال ، نسبت زمین های چمن مصنوعی به طور مداوم در حال افزایش است - در باشگاه های ورزشی و همچنین مدارس ، دانشگاه ها و زمین های بازی شهرداری.
مزایای یک چمن مصنوعی زمین فوتبال مصنوعیدلایل منطقی برای افزایش محبوبیت آن ، به ویژه مقاومت در زمین های چمن مصنوعی وجود دارد. آنها تقریباً در هر شرایط آب و هوایی آماده استفاده هستند و نیازی به دوره ریکاوری در بین مسابقات ندارند. این دارایی است که به ویژه در شهرهایی که فضای محدودی دارند ، در حالی که اغلب فقط یک زمین بین چندین تیم تقسیم می شود ، نتیجه می دهد. قدرت همچنین به اطمینان از طول عمر بالا کمک می کند. در حقیقت ، متوسط ​​عمر یک چمن مصنوعی تقریباً 2000 ساعت بازی در سال است ، در حالی که چمن طبیعی پس از تنها 400 تا 800 ساعت بازی ، ویژگی های مطلوب بازی خود را از دست می دهد.
زمین های چمن مصنوعی نیز از ماندگاری کمی برخوردار هستند. اگرچه سطح باید مرتباً تمیز شود ، اما نیازی به زمان برش ، تهویه یا کوددهی چمن نیست. علاوه بر این ، نیازی به آبیاری نیست ، که ثابت شده است یک مزیت بزرگ است ، به ویژه در تابستان گرم 2018. تمیز کردن شدید چمن مصنوعی فقط هر چند سال یک بار مورد نیاز است. امروزه زمین های چمن مصنوعی مدرن به یک جاذبه واقعی باشگاه در تمام سطوح بازی تبدیل شده اند! آنها اعضای باشگاه و بازیکنان را به وجد می آورند و دلیل اصلی افزایش تعداد اعضای باشگاه فوتبال است. زمین های چمن مصنوعی همچنین به اطمینان از تداوم تمرین در هوای مرطوب کمک می کنند.
تصمیم گیری انتخاب گراس مصنوعی درست برای زمین فوتبال خودامروزه ، سیستم های علف مصنوعی بی شماری در بازار وجود دارد. بنابراین ، سوال اساسی باید این باشد که کدام چمن مصنوعی برای باشگاه شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال ، درک ترکیب چمن مصنوعی و انواع چمن مصنوعی موجود بسیار مهم است. نسل سوم یا 3G سیستم چمن مصنوعی مدرن اساساً از سه جز main اصلی تشکیل شده است:
ساخته شده از یک لایه الاستیک ، جمع و جور یا لایه پایه با ویژگی های عملکرد ورزشی ،یک سطح چمن مصنوعی وپر کردن ، به عنوان مثال از گرانول های پلاستیکی الاستیک و شن کوارتز.سطح چمن مصنوعی الیافی است که روی پارچه پشتی بسته می شود ، شبیه به تولید فرش. بیایید با لایه الاستیک شروع کنیم.
لایه های پایه الاستیک برای اسباب بازی های فوتبال مصنوعی TURFدر Polytan ، لایه اتصال یافته درجا الاستیک بین 30 تا 35 میلی متر ضخامت دارد و معمولاً از گرانول های لاستیکی بازیافتی و اتصال دهنده های پلی اورتان تشکیل شده است. این لایه پایه جمع و جور به طور مداوم از کشش خوبی برخوردار است و طول عمر آن بیش از 30 سال است. این بهترین ویژگی های طولانی مدت از نظر جذب ضربه و تغییر شکل و در نتیجه سلامتی و ایمنی بازیکنان را تضمین می کند. روش ساخت درجا (پردازش در محل و کار جاده) اطمینان از تسطیح ناهمواری های سطح زیرین ، و در نتیجه ایجاد یک سطح کاملاً مسطح و قابل نفوذ در آب است. اگر سطح بازی پس از 10 تا 15 سال فرسوده شود ، چمن مصنوعی نسل بعدی را می توان به راحتی روی لایه الاستیک موجود در محل نصب کرد - معمولاً چندین مرتبه پشت سر هم.
علاوه بر سیستم های چمن مصنوعی با لایه های الاستیک ، سازه های چمن مصنوعی بدون لایه های الاستیک نیز در بازارهای بین المللی موجود است. در بسیاری از کشورهای اروپایی - مانند هلند - این نوع زمین چمن مصنوعی گسترده است. لایه الاستیک از دست رفته توسط الیاف چمن بلندتر و مقدار بیشتری از پر شدن ساخته شده از گرانول های تایر بازیافت شده جبران می شود. با این حال ، پر کردن بیشتر به معنی هزینه بالاتر مواد و افزایش تعمیر و نگهداری است ، زیرا باید مرتباً شل شود و در مقادیر بیشتری دوباره پر شود. بنابراین ، سیستم های چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک در طولانی مدت بسیار ارزان تر هستند و به لطف ویژگی های بسیار عالی کاهش نیرو ، خطر آسیب دیدن ورزشکاران را کاهش می دهند.
الیاف نرم و نرم برای محصولات نرم افزاریلایه دوم و بالایی سیستم چمن مصنوعی ، الیاف چمن را تشکیل می دهد که در هر دو نوع صاف و بافتی موجود است. این الیاف چمن به صورت پارچه ای روی پارچه حامل قرار می گیرند. نخ از پشت با استفاده از تکنیکی مشابه ماشین خیاطی به صورت مکانیکی سوزن می شود. در یک فرآیند پوشش اضافی ، این الیاف چمن - که به آن تافت نیز گفته می شود - به طور دائمی با پارچه حامل پیوند می خورند به طوری که در تمام طول عمر خود محکم لنگر می مانند.
انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای زمین فوتبال خودالیاف چمن همراه با لایه پایه ویژگی های بازی چمن مصنوعی حیاط را تعیین می کنند. الیاف صاف و بافتی یا چین دار موجود است و اکنون Polytan همچنین Belag LigaTurf Cross را ارائه می دهد ، سیستمی که الیاف صاف و بافتی را با هم ترکیب می کند. رشته های صاف چمن اولین انتخاب است

برای بازی فوتبال ، هم به طور انحصاری و هم در کنار سایر ورزش ها مانند راگبی یا فوتبال آمریکا. الیاف صاف نه تنها به راحتی نرم هستند ، بلکه به یک تجربه بازی اجازه می دهند که منعکس کننده چمن های طبیعی باشد ، با ویژگی های غلتک زدن بهینه و برگشت فنر. در فوتبال حرفه ای ، تقریباً به طور انحصاری از سیستم های الیاف چمن نرم استفاده می شود.
الیاف خام بافتی برای استفاده شدیدرشته های چمن بافت که در ابتدا برای زمین های هاکی استفاده می شد ، دوام بیشتری نسبت به الیاف صاف دارند. علاوه بر این ، الیاف چمن مصنوعی با بافت در سال های اخیر دستخوش تحولات چشمگیری شده اند و از همه مهمتر نرم تر شده اند. بافت به معنای این است که پر کردن ها ، شن و ماسه و گرانول لاستیک ، به عنوان مثال ، بهتر در چمن مصنوعی ثابت می شوند ، بنابراین به طور قابل توجهی از دست دادن پر کردن می کاهد. این بدان معنی است که پر کردن گرانول لاستیک با کشش کمتر مورد نیاز است ، که باعث صرفه جویی در منابع می شود و از محیط زیست محافظت می کند. بنابراین ، می توان سیستم های چمن فوتبال چمن مصنوعی را با شدت کم و نیاز کمی به نگهداری استفاده کرد.
تأثیرات مصنوعی گراس را وارد کنیدسومین عامل موثر در کیفیت سیستم چمن مصنوعی ، پر کردن است که در انواع مختلفی موجود است. بسته به سیستم ، گرانول پر کننده الاستیک از مواد مختلفی شامل گرانول های پلاستیکی الاستیک و ماسه کوارتز تشکیل شده است. شن و ماسه چمن سنگین می کند و الیاف چمن پوشاننده را در منطقه ریشه با پشتیبانی لازم فراهم می کند. گرانول از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند و چندین ویژگی عملکردی لازم برای ورزش را فراهم می کند. گرانول های پر کننده سبز به طور خاص و همزمان با کاهش گرمای بیش از حد در روزهای گرم ، به یک زمین فوتبال ظاهری تازه و طبیعی می بخشند. پر کردن پایه ای برای احساس بازی است که از نظر چسبندگی ، کشش و تغییر سرعت و سرعت سریع گرانول های پر کننده به طور خاص رفتار نورد توپ را مختل می کنند و از محافظت خوبی در برابر صدمات احتمالی برخوردار هستند.
تنها مواردی که از پر کردن استفاده نمی شود چمن مصنوعی برای زمین های هاکی است. در اینجا ، تیغه ها به طور قابل توجهی کوتاه تر هستند تا جهت دوش توپ را مخدوش نکنند. به منظور حفظ این خصوصیات چمن مورد نظر ، سیستم های چمن حرفه ای هاکی قبل از هر بازی سیراب می شوند. گرانول های پر کننده در بازار در طیف گسترده ای از مواد ، رنگ ها و اشکال مختلف موجود است. یافتن مناسب ترین محصول برای زمین فوتبال چمن مصنوعی شما به بازی مورد نظر و ویژگی های کیفی و همچنین بودجه باشگاه بستگی دارد. به طور کلی ، ما توصیه می کنیم که از گرانول های EPDM (اتیلن پروپیلن دین لاستیک مونومر) با کیفیت بالا و کاملاً جدید ساخته شده باشد.
Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17F-Versailles-Complexe-Sportif-P2_04Estadio-La-Florida_web-5Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17قبلیبعدورودی مصنوعی TURF که از EPDM تازه تولید شده ساخته شده استاین انواع لاستیکی نه تنها استاندارد زمین بازی DIN EN 71-3 را برآورده می کنند ، بلکه کاملاً در برابر آب و هوا و رطوبت مقاوم در برابر ازن هستند و نسبت به نوسانات دما و قله ها حساس نیستند. علاوه بر این ، آنها به طور مداوم از ویژگی های بازی با کیفیت بالا برخوردار هستند که از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند. با تشکر از فناوری EPDM ما ، محدودیت های آستانه پایین PAH ها (هیدروکربن های معطر چند حلقه ای) در یک ccordance با آیین نامه REACH جدید و ماده 50 مطابقت دارد.
EPDM ST را به عنوان استانداردی برای گربه های مصنوعی پر کنیداستاندارد برای گرانول های لاستیکی تازه تولید شده پر کردن "EPDM ST" است که به طور خاص برای سیستم های چمن مخصوص ما ساخته شده است و با استفاده از 10+ سال اثبات شده است. این گرانول های سبک ، مقاوم در برابر هوا و بدون بو با یکپارچگی به خصوص پایدار مشخص می شوند. آنها از ثبات مطلوب در طی سالیان متمادی و ویژگی های ورزشی عالی اطمینان حاصل می کنند.
NEW TO POLYTAN: فیبر BIONIC و FUSION GT مادر روزهای گرم ، گرانول های سبز کمتر از مواد بازیافتی سیاه و سفید گرم می شوند ، در حالی که در روزهای سرد هنوز الاستیک باقی می مانند. توزیع بهینه اندازه ذرات گرانولهای لاستیکی ، ظاهر یک چمن طبیعی را تضمین می کند. پر کردن فیبر Bionic گونه ای از پر کردن EPDM ST ما است. و به ویژه به لطف شکل طبیعی و ظاهر طبیعی تر چمن بسیار موفق است. یک مزیت دیگر این است که آب بیشتری می تواند به گرانول ها بچسبد بدون اینکه جذب شود. این امر تکل ها را تقریباً به آسانی چمن های طبیعی تسهیل می کند. حتی در هنگام خشک شدن ، چمن بطور قابل توجهی کسل کننده است.
محصول برتر در محدوده گرانول الاستیک و آخرین توسعه ما Polytan Fusion GT است. GT مخفف Green Technology است و به پایداری و سازگاری با محیط زیست فوق العاده محصول اشاره دارد. Fusion GT حاوی نسبی از مواد طبیعی است و گرانولهای لاستیکی EPDM با کیفیت بالا و تازه تولید شده را با اجزای سازنده مواد اولیه سریع تجدید می شود. نتیجه این محصول محصولی آینده نگر با بهبود محیط زیست استتوانایی همانند محصول BionicFibre ، Fusion infill دارای ساختار دانه ای طبیعی و آلی است. بر خلاف فرم زاویه ای ، برش صاف از پر کردن معمولی ، پر از شکل نامنظم است ، و در نتیجه کف ورزشی به خصوص نرم و فنر است.
FUSION GT با محتوای الیاف طبیعی پر می شودمحصول طبیعی مورد استفاده برای ایجاد پر کردن Fusion GT نه تنها به تعادل زیست محیطی بسیار خوبی دست می یابد بلکه بر رشد حرارتی سطح چمن مصنوعی نیز تأثیر مثبت می گذارد. دقیقاً مانند یک سطح چمن طبیعی ، به لطف محتوای فیبر طبیعی ، پر کردن جدید Polytan Fusion GT قادر است مقادیر بیشتری آب را جذب و آزاد کند. این امر به خنک کننده تبخیری طبیعی برمی گردد که باعث می شود چمن مصنوعی حتی در دمای بالا نیز خنک شود: کاهش دما تا 15 درجه سانتیگراد امکان پذیر است! رنگ قهوه ای روشن گرانول های پر کننده نیز به کاهش رشد گرما در چمن مصنوعی کمک می کند و باعث می شود کل فضا از طراوت و طبیعی تری برخوردار شود. مقاله بعدی در مورد سیستم های چمن مصنوعی توسط Polytan به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام ویژگی چمن فوتبال مصنوعی برای باشگاه شما مناسب تر است.
نتیجه گیری: مصنوعی فوتبال PITCH TURFاگر می خواهید زمین مخصوص فوتبال را برای بازیکنان حرفه ای یا کیکرهای بلند پروازانه با چمن مصنوعی مجهز کنید ، ما یک چمن مصنوعی 3G را با یک لایه الاستیک و الیاف صاف پیشنهاد می کنیم. این نوع نزدیک به احساس بودن روی چمن طبیعی است و ظاهر چمن نیز بسیار طبیعی است. انتخاب صحیح گرانول های پر کننده نیز مهم است ، زیرا این امر به طور قابل توجهی به کیفیت بازی کمک می کند و همچنین محافظت مطلوب در برابر آسیب ها را تضمین می کند. نوع مقاوم آن یک چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک و الیاف بافت (چین دار) است ، یک سطح ایده آل برای زمین های فوتبال عمومی یا که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

چه کفپوش اداری مناسب فضای من است؟

انتخاب کفپوش اداری خیلی بیشتر از انتخاب نوع خوب کفپوش و فراخوانی روزانه آن است. این پست 8 نکته اساسی را که باید هنگام انتخاب کفپوش دفتر خود در نظر بگیرید بررسی می کند.

کفپوش دفتر برای تکمیل دفتر کار و تصویر فیزیکی شرکت بسیار مهم است. کفپوش های اداری قبل از هر چیز باید مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد در حالی که فضای کاری را که می توانند به آنها افتخار کنند به کارمندان ارائه می دهد.

1) نگاه کن
مانند خانه ها ، کفپوش اداری ارزان آخرین ضربه قلم مو روی ملیله کاری است که دفتر جدید شما است. به دنبال هر نگاهی می گردید ؛ براق ، پر جنب و جوش ، سنتی و غیره ، شما باید سخت فکر کنید که در تلاش هستید چه چیزی را بدست آورید و کفپوش شما چگونه در این مورد قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که در مرحله برنامه ریزی اولیه انتخاب کفپوش چگونه بر بقیه اتاق تأثیر می گذارد. از انداختن کفپوش به عنوان عقیده بعدی خودداری کنید زیرا کفپوش واقعاً یک اتاق را کامل می کند.


2) ترافیک
در نظر بگیرید که چه میزان ترافیک از یک منطقه عبور می کند. این روی نوع کفپوش شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، لابی و منطقه پذیرایی شما مطمئناً افراد زیادی را از طریق آن گذرانده اند. در این حالت ، یک کاشی وینیل لوکس قوی یا مشمع کف اتاق سنگین مناسب خواهد بود.

از طرف مقابل ، در اتاق کنفرانس شما افراد کمتری در داخل قدم خواهند زد. در این حالت ، یک فرش لوکس خوب یا کاشی های فرش شیک در اینجا مناسب خواهد بود ، اگرچه LVT هنوز بسیار لوکس به نظر می رسد.

نکته: اطمینان حاصل کنید که فضای آشپزخانه شما دارای نوعی کفپوش ایمنی / ضد لغزش باشد. حتی در آشپزخانه های اداری تصادفاتی ممکن است اتفاق بیفتد و کفپوش ضد لغزش محکم یک سرمایه اساسی است.


3) دوام و نگهداری
یک فرش لوکس و پر زرق و برق جدید برای اتاق کنفرانس شما که متناسب با تصویر دفتر فعلی شما باشد ، ایده ای عالی به نظر می رسد. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که مشتری یک فنجان قهوه روی فرش شما می ریزد؟ آیا جایگزین آن فرش گران قیمت می شوید؟

برای یافتن کفپوش بادوام دو راه حل عالی وجود دارد. اولین کار نصب ساده کفپوش سخت مانند کاشی های لوکس وینیل است. مورد دوم نصب کاشی های فرش است.

کاشی های فرش چیست؟
کاشی های فرش همان چیزی است که این نام نشان می دهد - بخشهای مربع فرش که در جای خود چسبانده شده اند.

اگر در حال حاضر در مطب هستید ، پایین زمین را نگاه کنید. به احتمال زیاد می توانید درزهای بین بخشهای فرش خود را مشاهده کنید. از نزدیک نگاه کنید و متوجه خواهید شد که اینها به صورت مربع یا کاشی سازمان یافته اند.

اگر شخصی قهوه را روی فرش شما ریخت یا بخشی از فرش شما فرسوده شد ، می توانید کاشی فرسوده را برداشته و با یک کاشی جدید جایگزین کنید. با این کار مجبور نیستید که یک فرش کامل را برای ایجاد یک لکه یا جرم کوچک عوض کنید. مسلماً ، با کفپوش جامد می توانید قهوه ریخته شده را پاک کنید ، اما برخی از افراد فرش را ترجیح می دهند.


4) هزینه
هزینه هنگام طراحی فضای اداری مهم است. یک حرکت بزرگ به سمت ایجاد ذن در محل کار از طریق طراحی وجود دارد ، اما در پایان روز ، یک افسر در آنجا است تا کار سخت را تسهیل کند و ظاهر خوبی نداشته باشد. مسلماً ، شما می خواهید دفتر کار شما هنگام مراجعه مشتری ، بخشی را در نظر بگیرد اما همیشه مهم است که یک پروژه را با بودجه نگه دارید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که باید هزینه کفپوش های غیر با دوام یا سخت را حفظ کنید. یک فرش ارزان قیمت ممکن است در کوتاه مدت شما را پس انداز کند اما احتمال دارد که ظرف چند سال جایگزین آن شوید.


5) تجارت شما
خود تجارت خود را در نظر بگیرید. آیا شما میزبان مشتری هستید؟ در این صورت ، سرمایه گذاری در کفپوش های سطح بالا مفید خواهد بود. آیا دفتر شما بخشی از یک کارخانه است؟ در این صورت ، ممکن است بخواهید از فرش اجتناب کنید زیرا با ورود و بیرون آمدن چکمه های کار کثیف ، آنها می توانند خیلی زود خراب شوند.


7) ایمنی
کفپوش ایمنی در ادارات بسیار مهم است. در مناطقی که ممکن است آب مانند دستشویی یا آشپزخانه ریخته شود ، کفپوش غیر لغزنده ضروری است! حتی ممکن است بعضی از راهروهای شلوغ در دفتر کار شما به کفپوش ضد لغزش احتیاج داشته باشند.


8) انواع کفپوش اداری
چند نوع کفپوش اداری وجود دارد که برای بیشتر مشاغل مناسب است. نوع انتخاب شما به هزینه ، اتاق ، میزان ترافیک و نیازهای تجاری شما بستگی دارد.


LVT
کاشی های LVT یا وینیل لوکس به سادگی خیره کننده هستند. در محدوده های براق و مدرن ارائه شده توسط Amtico یا کاشی های سنتی و با ظاهری طبیعی که از طریق کارنده موجود است ، چیزی مناسب هر طراحی است.

به نظر می رسد همه چیز نیست. کاشی های وینیل لوکس دارای کیفیت عایق صدا بسیار عالی هستند. در واقع ، LVT دارای آکوستیک بهتر از چوب سخت ، مشمع کف اتاق و برخی از کاشی های فرش نازک تر است.

تنها نقطه ضعف واقعی LVT قیمت آن است. LVT می تواند گران باشد. با این حال ، کاشی های وینیل لوکس بسیار با دوام هستند و به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. با در نظر گرفتن این مورد ، قیمت آن در مقایسه با فرش های ارزان قیمت که نیاز به تعویض مداوم دارند ، متوسط ​​است.

کاشی فرش
کاشی های فرش انتخاب بسیار محبوب گام های نگهداری کفپوش رولی است. کاشی های فرش که به راحتی با نگاه تجاری قوی جایگزین می شوند ، در ادارات سراسر انگلیس امری عادی است.

این فرش های کاشی کاری شده در انتخاب رنگ کفپوش ها و سبک ها بسیار متنوع هستند.

کفپوش ایمنی
کفپوش ایمنی برای راهروهای شلوغ ، آشپزخانه و توالت فرنگی ضروری است. کفپوش ضد لغزش می تواند به کار شما در محل امن تر بودن دفتر کمک کند و بسیار کم است

قابل استفاده


کفپوش تجاری اداری گلاسکو
Allfloors Glasgow بیش از 30 سال است که به مشاغل اطراف گلاسگو کمک می کند کفپوش اداری متناسب با نیازهای خاص تجاری آنها پیدا کنند. برای مشاوره ، اندازه گیری ، تأمین و نصب امروز در تماس باشید یا به صفحه کفپوش تجاری ما مراجعه کنید.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر