موکت ظریف مصور طرح سیدنی با پرز نسبتا بلند خود کاملا مناسب فضاهای مسکونی طراحی شده است. رنگ بندی های آن کامل و شامل هفت رنگ مختلف است. که می‌توانید در قسمت گالری و تصاویر محصول تمامی رنگ‌های موکت سیدنی را مشاهده کنید. این موکت دارای سه رنگ ساده و چهار رنگ مدرن است که در تصاویر قابل مشاهده است. برای دیدن اطلاعات سایر موکت ها می‌توانید وارد این قسمت شوید.   موکت ظریف مصور . موکت سیدنی کاملا ساده و شیک طراحی شده است. این موکت پرز بلند از جنس پپه می‌باشد.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال ۱۳۶۳ توسط آقای علی‌محمد رجالی و آقای سید مصطفی طباطبایی در قطب صنعتی بروجن با یک خط تولید موکت تأسیس گردید. راهبرد بنیان گذاران شرکت مبتنی بر بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی مدرن و توانمند ترین متخصصان کشور برای ارضای نیاز مشتریان ، موجب اقبال مصرف کنندگان و توسعه سریع این گروه تولیدی صنعتی گردیده است؛ به گونه ای که اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰ میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موکت و نان وون و مواد اولیه آن در بین کشور های منطقه می باشد.

کسب جایزه بین المللی کیفیت پاریس در سال ۱۹۹۸ میلادی و اخذ گواهینامه های استاندارد( ISO 9001 و ISO TS )، لوح حمایت از مصرف کنندگان ، انتخاب به عنوان واحد نمونه تولیدی کشور، انتخاب به عنوان صادرکننده فعال و نمونه کشوری در سال های ۱۳۷۶ ، ۱۳۸۴ ، ۱۳۸۶ ، دریافت کمان زرین کار آفرینان برتر در سومین جشنواره کار آفرینی شیخ بهایی ، دریافت لوح زرین اولین جشنواره ملی مشهورترین برندهای ایران توسط گروه ظریف مصور، دلالت بر انتخاب درست راهبرد و توفیق ما در جلب اعتماد و رضایت مصرف کنندگان دارد.

محصولات دیگر را نیز میتوانید در پایین صفحه مشاهده کنید. موکت ظریف مصور شامل انواع مختلف موکت های خانگی و اداری است. که برای فضاهای کم رفت و آمد و پر رفت و آمد استفاده می شود.

موکت ظریف مصور طرح سیدنی