حصار مصنوعی چیست؟ - حصار مصنوعی محصول پوششی است که روی شبکه سیمی پوشانده می شود. اگرچه ظاهر چمن طبیعی دارد، اما در واقع با چمن مصنوعی ساخته شده است. رنگ استاندارد نرده های مصنوعی سبز است. اما با توجه به مکان می توان از رنگ هایی مانند قهوه ای، خاکستری، زرد، قرمز استفاده کرد. اگر رنگ اضافی مورد نظر نباشد، سبز اعمال می شود. اگر مشتری ما بخواهد ظاهری طبیعی داشته باشد از رنگ سبز استفاده می شود.

نرده مصنوعی، پوشش نرده مصنوعی و قیمت فنس چمنی امروزه به یکی از محبوب ترین انواع نرده تبدیل شده است. زیرا آنها بسیار کاربردی هستند. آنها نه تنها یک مکان طبیعی را ارائه می دهند بلکه امنیت را نیز فراهم می کنند. می توان از آن برای درک ایمنی و زیبایی به طور همزمان استفاده کرد. به طور کلی در مکان هایی مانند ویلا، باغ یا سایت ها استفاده می شود. علاوه بر این، نصب آنها بسیار ساده است. همچنین می توان آنها را به راحتی جدا کرد و مجدداً در مکان دیگری نصب کرد.

مناطق استفاده از حصار مصنوعی چیست؟
نرده مصنوعی، پوشش نرده مصنوعی و پانل پرچین مصنوعی در همه جا قابل استفاده است. به همین دلیل اخیراً بسیار محبوب شده اند. آنها را می توان در هر دو طبقه بتنی و خاکی قرار داد. در این زمینه، سختی عملیات در کف خاکی سخت تر از کف بتنی است. زیرا ابتدا باید سازه زمین ناهموار را مسطح کرد و سپس عملیات اجرا و بتن را انجام داد.

مصنوعی-پرچین-پانل

مناطق استفاده از پانل های حصار چمن تزئینی روز به روز متنوع تر می شود. هر روز که می گذرد، شاهد استفاده از نرده ها یا پنل های مصنوعی در مناطق مختلف هستیم. ما ممکن است مناطق استفاده را به شرح زیر فهرست کنیم.

ساختمان، محوطه و محیط ویلا،
محیط مدرسه،
در اطراف زمین ورزشی،
محیط باغ هتل،
زمین، تاکستان،
مهدکودک، زمین بازی
تزیین ظروف زباله
اطراف استخرهای شنا،
در بالکن خانه، محل کار یا مناطق عمومی،
در کافه ها و رستوران ها،
هر جایی که حریم خصوصی مورد نظر باشد.
حصار مصنوعی و پانل های تزئینی چمن مصنوعی مناسب برای بالکن که ظاهری بسیار مدرن و تزئینی را در این قسمت ها ارائه می دهند نیز امنیت را تامین می کنند.

مزایای نرده های مصنوعی چیست؟
نرده مصنوعی گالوانیزه است. بنابراین از زنگ زدگی جلوگیری می کند.
خوب بافته شده است.
خاصیت ضد باکتریایی دارد.
نگهداری از آن آسان است و تحت تأثیر عوامل محیطی زیادی قرار نمی گیرد.
این دارای ویژگی است که تحت تأثیر اشعه خورشید قرار نمی گیرد و در طول زمان محو نمی شود، همراه با ساختار برتر محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش.
همچنین در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم است.
به صرفه است.
به مرور زمان فرسوده نمی شود.
برای استفاده در 4 فصل مناسب است.
از حریم خصوصی فضاهای زندگی شما محافظت می کند.
در رنگ های مختلف قابل تولید می باشد.
می توان از آن در کاربردهایی چمن مصنوعی در محوطه سازی داخلی یا محوطه سازی فضای باز (محوطه سازی باغ) استفاده کرد.
می توان آن را برای چندین سال بدون محو شدن استفاده کرد.
عمر سرویس حداقل 10 سال است.
اگر خانه ای با باغ دارید، مشکل امنیتی را از بین می برد. از دیده شدن خانه شما از بیرون جلوگیری می کند.
هیچ هزینه نگهداری وجود ندارد.
تمیز کردن آن بسیار آسان است.
گرد و غبار را جمع نمی کند.
به راحتی قابل نصب و برداشتن است.
همچنین در برابر آتش و سایر اثرات محیطی مقاوم است.
چرا باید حصار مصنوعی را ترجیح دهید؟
همانطور که در بالا در این مقاله نوشتیم، کاربردهای فنس چمنی یک محصول بسیار سودمند است. سودمندترین جنبه این است که ضمن ارائه یک منطقه تزئینی، ایمنی شما را نیز تضمین می کند. چه کسی دوست دارد خانه یا باغش از بیرون دیده شود؟ هیچ کس، درست است؟ به همین دلیل است که به عنوان خانواده Evali Grass به شما توصیه می کنیم از نرده های مصنوعی استفاده کنید. از آنجایی که Evali Grass سالهاست در این زمینه فعالیت می کند، ما محصول را به طور دقیق می شناسیم و به دلیل مزیت هایی که دارد آن را به شما توصیه می کنیم.

نکاتی که در هنگام انتخاب نرده های مصنوعی باید در نظر بگیرید
مصنوعی-نرده-پوشش

فرض کنید تصمیم دارید یک دیوار سبز مصنوعی داشته باشید به https://gamantj.com/product-category/green-wall/ سپس چند چیز برای فکر کردن خواهید داشت. اول از همه، جایی که با حصار مصنوعی می پوشانید، داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اندازه منطقه ای که پوشش خواهید داد چقدر است؟ کدام رنگ را می خواهید انتخاب کنید؟ آیا منطقه ای که با نرده مصنوعی می پوشانید، خاکی است یا کف بتنی دارد؟ شما باید همه این سوالات را در نظر بگیرید. سپس باید از شرکتی که انتخاب می کنید بپرسید. شما باید در مورد خواسته های خود با شرکت مطالعه کنید تا یک حصار مصنوعی مناسب برای شما داشته باشد. ما به عنوان Evali Grass سوالات زیادی از مشتریان خود در مورد منطقه و خواسته های آنها می پرسیم. به این ترتیب شروع به برنامه ریزی حصار مصنوعی می کنیم که برای شما نصب می کنیم.

عوامل موثر بر هزینه نرده مصنوعی چیست؟
بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه چیزی را انتخاب کنید، ممکن است به هزینه حصار مصنوعی فکر کنید. در واقع 5 عامل حیاتی بر هزینه تأثیر می گذارد.

هزینه ممکن است با تفاوت بین پانل حصار چمن مصنوعی و رول حصار چمن مصنوعی متفاوت باشد. زیرا در پنل از آهن بیشتر در لبه ها استفاده می شود. بنابراین هزینه روشن نیز بر هزینه کل تأثیر خواهد گذاشت.
فاکتور هزینه نیز به دلیل انتخاب رنگ وجود دارد. از آنجایی که به طور کلی از رنگ سبز استفاده می شود، انتخاب رنگ متفاوت بر قیمت آن تأثیر می گذارد.
بسته به اندازه منطقه ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد. هر چه منطقه بزرگتر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.
اینکه منطقه ای که قرار است پوشش داده شود حصارکشی یا دیوارکشی خواهد شد ممکن است یک عامل باشد. زیرا قبل از شروع فرآیند، مطالعه میدانی انجام می شود. در مناطقی که نصب مشکل است، هزینه افزایش می یابد.
این که به صورت تزئینی یا استاندارد ساخته شده باشد، می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. زیرا معمولاً قیمت استانداردی وجود دارد. اگر مشتری ویژگی های اضافی را درخواست کند، این تفاوت روی هزینه تاثیر می گذارد.
چمن اوالی و حصار مصنوعی
همانطور که می بینید، نرده های مصنوعی مزایای زیادی دارند. ما به عنوان Evali Grass مفتخریم که چنین محصول سودمند و با کیفیتی را به شما ارائه دهیم. اگر قصد دارید یک حصار مصنوعی تزئینی داشته باشید و می خواهید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید، به عنوان Evali Grass آماده کمک به شما هستیم! شما می توانید از طریق اطلاعات تماس با ما تماس بگیرید و هر سوالی که به ذهنتان می رسد را بپرسید!

منبع:  https://www.evaligrass.com/artificial-fence/