این وبلاگ شامل مقالات ارزشمند در مورد حوزه دکوراسیون داخلی می باشد

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید کفپوش مناسب و زیرسازی آن

تابستان زمان مناسب برای بازسازی تاسیسات ، همچنین برای حذف کف و نصب طبقه های جدید است. مهد کودک ها و مهد کودک ها از این نظر الزامات ویژه ای دارند.

چه نوع کفپوش برای مهد کودک یا مهد کودک انتخاب کنم؟ 
ابتدا چند کلمه از قانونگذار. آیین نامه وزیر کار و سیاست اجتماعی 10 ژوئیه 2014 در مورد شرایط مسکن و بهداشتی که باید در محل هایی که مهد کودک یا کلوپ کودکان در آن اداره می شود ، برآورده شود ، می گوید که تمیز کردن کفپوش حیاط مهد کودک باید آسان باشد (طبقه های موجود در اتاق های بهداشتی ظروف باید بتوانند ضد عفونی کنند) و ضد شعله هستند. اما اینها البته همه شرایطی نیستند که باید در طبقه هایی که کودکان خردسال در آن کار می کنند ، رعایت شوند.

با دوام و قابل اعتماد
مهد کودک ، باشگاه کودکان یا مهد کودک ها امکانات عمومی هستند ، بنابراین کف آنها در معرض استفاده شدید قرار دارد. دوام فرش ها با توجه به استانداردهای اروپایی تعیین می شود ، بنابراین هنگام جستجوی مواد برای کف برای امکانات کودکان ، ارزش توجه فقط به پوشش های با مقاومت بالا برای اتاق های کم استفاده ، به عنوان مثال کلاس های 32-34 است. فرش های معمولی که برای آپارتمان و خانه خود می خریم - در اتاق هایی که اغلب استفاده می شود کار نمی کنند. پانل ها همچنین بادوام نیستند ، مگر اینکه آنهایی که برای اتاق های عمومی در نظر گرفته شده اند: کلاس AC4 و AC5 گواه مقاومت بسیار بالای سایش پانل ها هستند.

امن است
کودکان کوچک که به ایمنی توجه نمی کنند بر روی زمین ما می دوند ، بنابراین باید به این فکر کنیم که هنگام بازی روی زمین یا هنگام راه رفتن کار بدی با آنها نکنیم. پوشش کف برای مهد کودک ها و مهد کودک ها باید کشسان و ضد لغزش باشد (کلاس های R 9-10). بهتر است از کف سنگی در سایت اتاق (حتی در حمام یا راهرو) استفاده نکنید ، زیرا خطر صدمات جدی را به همراه دارد. آنها باید گواهینامه های تأیید انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا (اعلامیه مطابقت CE) ، گواهی بازدارنده شعله ، گواهی بهداشت (صادر شده توسط انستیتوی ملی بهداشت) و گواهی ضد لغزش داشته باشند. خوب است اگر آنها از مواد تجدید پذیر ساخته شده و دارای خواص باکتریواستاتیک باشند ، به عنوان مثال تولید مثل میکروارگانیسم های بیماریزا را مهار می کنند. درجه ایمنی کف نیز با این واقعیت تأیید می شود که از مواد اولیه طبیعی و غیر سمی ساخته شده و به کودکان آسیب نمی رساند.

آسان تمیز میشود
در مهد کودک روی زمین ریخته می شود ، پلاستیکین آغشته می شود و مربای ساندویچ مالیده می شود و گل و لای از حیاط وارد می شود. بنابراین ، کف در موسسات کودکان باید از چنین موادی ساخته شود که تمیز نگه داشتن آنها مشکلی ندارد. تمیز کردن کفهای پی وی سی به دلیل وجود بازشوها در داخل آنها مشکل است که از وسایل نامناسب برای آنها استفاده شود. مشمع کف اتاق و وینیل راحت ترند. تمیز کردن کفپوش های نرم و فرش به سختی انجام می شود و غالباً نیاز به نظافت با تجهیزات تخصصی ارائه شده توسط شرکت های نظافتی دارند.

طبق طبقه بندی ACT ، کفپوش های آنتی استاتیک کودکانه و کودکستان باید تمیز نگه داشته شوند (کسانی که در اتاق های بهداشت هستند باید غیرقابل توصیف باشند) و قابل لمس باشند.

جذاب
کف خانه نیز برای بازی از کودکان استفاده خواهد شد ، بنابراین اگر - جدا از کاربردی بودن - نیز خوب باشد. هنگام انتخاب پوشش کف ، قابل توجه است که باید رنگارنگ باشد و متناسب با طرح کودکان باشد. در فروشگاه ها می توانید کاورهایی با نقاشی قهرمانان افسانه ای یا با مسیرها و خیابان های مشخص شده پیدا کنید که کودکان می توانند بر روی آنها اتومبیل های اسباب بازی سوار شوند.

متناسب با مکان
بسته به نوع کاربری اتاق می توان نوع مناسب کف را انتخاب کرد. اتاق های بهداشتی ، به عنوان مثال حمام و آشپزخانه ، باید کف های قابل شستشو ، بلکه کف های غیر لغزنده نیز داشته باشند ، زیرا اغلب مرطوب هستند. راهروها و مکانهایی که در معرض لک شدن مکرر هستند باید از کفهای کفپوش پی وی سی یا مشمع کف اتاق به راحتی تمیز شوند. اتاقهای بازی و اتاق خواب را می توان با فرشهای نرم پوشاند تا کودکان بتوانند هنگام نشستن روی زمین یا مشمع کف اتاق به راحتی بازی کنند که حتی برای واکرهای پابرهنه نیز احساس گرما می کند. در اتاق های خواب ، ارزش یک کف آرام را دارد (به عنوان مثال مشمع کف اتاق با لایه چوب پنبه) ، در حالی که پله ها باید با مواد ضد لغزش پوشانده شوند.

هر طبقه سالها دوام خواهد داشت! الزامات تمیز کردن پوشش های کف برای اینکه یک کفپوش دوام داشته باشد و عملکردهای خود را به طور مداوم انجام دهد ، لازم است که الزامات کف اتاق را در نظر بگیرید. اول از همه ، به رطوبت و تنش مکانیکی توجه کنید - این عواملی است که در درجه اول به خراب شدن کف کمک می کند و نیاز به جایگزینی آن را تعیین می کند. بیایید محبوب ترین گزینه ها را برای مکان ها و نیازهای آنها برای پوشش کف در نظر بگیریم: حمام و آشپزخانه تفاوت اصلی بین کف در این اتاق ها مقاومت در برابر رطوبت است. به طور طبیعی ، در حمام این تماس مستقیم با آب است ، و در آشپزخانه باعث افزایش تولید بخار می شود. بر این اساس ، کف زمین باید رطوبت را به خوبی تحمل کند ، در هنگام خیس شدن تورم یا تغییر شکل ندهد. همچنین ، باید در برابر تشکیل کپک و کپک مقاوم باشد ، که لزوما در شرایط گرم و مرطوب ظاهر می شود.

علاوه بر این ، برای آشپزخانه ، تهدید اضافی به صورت لکه های چربی یا بقایای مواد غذایی وجود دارد ، بنابراین کف باید به گونه ای باشد که به راحتی از چربی ، مایع و ساینده پاک شود. اتاق خواب ، اتاق کودک در اینجا ، روش پوشش کاملاً متفاوت است! اول از همه ، در چنین مکان هایی ، شما باید از منشا سازگار با محیط زیست اطمینان حاصل کنید ، که فن آوری تولید آنها ایمنی کامل برای زندگی و سلامتی انسان را تضمین می کند. همچنین مطلوب است که پوشش ها به راحتی نگهداری شوند ، گرد و غبار در خود جمع نشوند و به راحتی از آن تمیز شوند. راهرو شاید کثیف ترین قسمت خانه باشد - خاک ، گرد و غبار و رطوبت مستقیماً از خیابان به اینجا می رسد. بنابراین ، بسیار مهم است که کف راهرو به راحتی کثیف نشود ، تمیز کردن آن آسان نیست و از رطوبت نمی ترسد. در راهرو ، ایجاد مقاومت در برابر سایش بالا برای پوشش مطلوب است ، زیرا این اتاق بیشتر از دیگران استفاده می شود.

اتاق نشیمن شاید بی تکلف ترین زیرسازی کفپوش pvc از همه باشد ، اما بازهم همه چیز به اعضای خانواده و تمیزی آنها بستگی دارد. در صورت وجود کودکان یا حیوانات کوچک در خانه ، کف اتاق نشیمن باید در برابر آسیب مکانیکی مقاوم باشد و به راحتی تمیز شود. بالکن یا چوبی تا حد زیادی نیاز کفپوش به عایق بودن یا نبودن این نوع اتاق ها بستگی دارد. اگر رژیم دما در بالکن دقیقاً مانند خیابان باشد ، به طور طبیعی ، لازم است مقاومت در برابر سرما ، مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا را نیز در نظر گرفت. اگر آپارتمان شما دارای بالکن یا عایق گلدان است ، بسته به ایده کلی فضای داخلی این اتاق ها ، کف می تواند هر طبقه باشد. انواع کفپوش مطمئناً شما می توانید با استفاده از تخیل و مواد در دسترس خود از هر مکانی کف درست کنید ،

اما متداول ترین مواد کفپوش آماده وجود دارد - هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد ، خواص خاصی دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد شرایط عملیاتی مورد نظر خوب این مواد چیست؟ در اینجا موارد اصلی ذکر شده است: پارکت ، تخته پارکت ، تخته چوبی ، ورقه ورقه ، مشمع کف اتاق ، کف بتونی ، کف خود تراز شونده ، ظروف سنگی چینی ، کاشی و سرامیک ، سنگ طبیعی ، موزاییک ، چوب پنبه ، فرش. اینها پوشش هایی هستند که به طور مداوم در فرآیند تعمیر استفاده می شوند و به طور گسترده ای در بازار ساخت و ساز ارائه می شوند ؛ لازم نیست آنها را به صورت جداگانه جستجو یا سفارش دهید. این دسته قیمت از بودجه تا مواد بسیار گران قیمت متغیر است که در دسترس همه نیست.

حال بیایید جزئیات بیشتری در مورد هر یک از آنها را بیان کنیم پارکت ، احتمالاً برای همه شناخته شده است. مدت ها پیش ، کفپوش پارکت نشانه ثروت و بازسازی با کیفیت بالا بود. اما حتی اکنون نیز ، در دوره ای که مرتباً مصالح ساختمانی مرتباً به روز می شود ، او قرار نیست مواضع خود را رها کند. این یک ماده طبیعی فوق العاده ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. البته دوام کف پارکت به دو عامل اصلی بستگی دارد: چوب با کیفیت بالا و نصب صحیح ، فقط در صورت تحقق این شرایط ، آموزش نصب کفپوش  برای چندین دهه در خدمت شما خواهد بود. مزایای پارکت: یک پوشش سازگار با محیط زیست ساخته شده از چوب طبیعی ، با نصب مناسب و مراقبت مناسب ، حداقل پنجاه سال دوام می آورد ، این کف گرم و کم مصرف خواهد بود ، برای مناطق شمالی می توان عایق بندی ویژه ای را برای آنها انجام داد پارکت ، برای مناطق خط میانی ، نیازی به عایق بندی نیست. معایب شامل حقایق زیر است: پارکت ساخته شده از چوب جامد بسیار گران است ، تخمگذار چنین کف باید فقط توسط متخصصان بسیار واجد شرایط انجام شود و به سرعت انجام نمی شود ، کف پارکت به مراقبت مداوم و ارزان نیاز ندارد. همچنین باید در نظر داشت که کفپوش پارکت برای اتاق های مرطوب مناسب نیست ، زیرا با وجود پوشش های مخصوص لاک خورده ، چوب طبیعی با رطوبت اضافی تغییر شکل می دهد و این می تواند منجر به تاب خوردن کف و آسیب جبران ناپذیر به پوشش شود. تخته پارکت علی رغم شباهت نام ها با مواد قبلی ، نباید آنها را مشابه دانست ، زیرا آنها چیزهای کاملاً متفاوتی هستند. تخته پارکت فقط از نظر مواد مشابه پارکت است - همچنین چوب طبیعی است ، اما با توجه به ویژگی های آن بسیار نازک تر از پارکت است و بر این اساس ، دوام بسیار کمی دارد. به طور متوسط ​​، ضخامت تخته پارکت

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

برای باغ ویلای خود چه نوع چمن مصنوعی بخریم

 

ما یک راهنمای جامع برای خرید چمن مصنوعی تهیه کرده ایم ، بنابراین هنگامی که می خواهید خرید خود را بخرید ، با دانش کافی مسلح می شوید تا بهترین انتخاب را برای شما انجام دهیم.

چرا چمن مصنوعی انتخاب کنید؟
دلیل اینکه شما چمن مصنوعی برای ویلا می خواهید ، تمام تصمیماتی را که پس از آن می گیرند ، مطلع می کند ، بنابراین مهم است که بدانید چرا دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید یک چمن مصنوعی بخواهید ، از جمله:

برای اینکه در تمام طول سال زیبا به نظر برسیم - هیچ گل و لای نامرتبی!
برای حفظ تلاش خود در نگهداری یک چمن طبیعی
برای ایستادن زیر استرس بچه ها و حیوانات خانگی
بودجه ی تو
اولین کاری که باید انجام دهید تعیین بودجه است. این یک عامل تعیین کننده در مورد نوع چمن است که به آن نگاه می کنید - شما نمی خواهید عاشق نوعی چمن شوید که توانایی خرید آن را ندارید. بیشتر چمن ها در متر مربع به فروش می رسند ، بنابراین دانستن اینکه در ازای هر متر چقدر توان دارید ، به شما کمک می کند تا چمن ها را از محدوده قیمت خود فیلتر کنید.

فضای مورد نظر خود را که توسط چمن مصنوعی پوشانده شده اندازه گیری کنید. ابزار نحوه اندازه گیری راهنما و برنامه ریزی پروژه شما توضیح می دهد که چگونه این کار را به طور کامل انجام دهید.
تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را خودتان نصب کنید یا از یک نصب کننده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. برای کمک به تصمیم گیری این فیلم را برای مراحل کار مشاهده کنید. شما باید هزینه یک نصب کننده را بپردازید ، اما این کار معمولاً نرم تر از انجام خودکار آن خواهد بود. اگر تصمیم به انجام DIY دارید ، به راهنمای نحوه نصب نگاهی بیندازید
چند عامل وجود دارد که می تواند هزینه نصب را افزایش دهد ، از جمله اینکه برای آماده سازی زمین چه مقدار کار باید انجام شود. چمن مصنوعی در آفتاب آنلاین یک سطح نفوذپذیر است ، بنابراین هر آبی به خاک زیر وارد می شود و تخلیه می شود. با این حال ، اگر خاک شما مانند خاک رس بسیار متراکم باشد ، ممکن است برای اطمینان از عدم استحکام آب هنگام باران ، به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.
اگر خودتان نصب را انجام می دهید ، باید بررسی کنید که آیا قادر به حذف مواد هستید و سنگدانه های مورد نیاز خود را به راحتی معرفی می کنید (متوسط کار 40 متر مربع حدود 5-6 تن کل سنگ).
برای مقایسه قیمت ها و تعیین اینکه آیا نصب کننده ای که این کار را برای شما انجام می دهد در بودجه است یا خیر ، چند قیمت دریافت کنید.


کیفیت چمن مصنوعی
بیت بعدی بیت سرگرم کننده است - انتخاب چمن مناسب برای شما.

ارتفاع شمع

چمن مصنوعی بسته به نوع استفاده از آن ، در ارتفاع شمع مختلفی وجود دارد. علف های طولانی تر ، با علامت حدود 30 میلی متر ، جلوه ای سرسبز و مجلل به شما می دهند ، در حالی که کوتاه تر ، چمن های 16-27 میلی متر ، شسته و رفته به نظر می رسند و بیشتر برای بچه ها یا حیوانات خانگی مناسب است.

وزن

چمن های مرغوب باید با وزن 2-3 کیلوگرم در متر مربع وزن داشته باشند. وزن مخصوصاً مهم است اگر خودتان آن را نصب کنید ، زیرا باید رول را بلند کرده و حرکت دهید.

رنگ

از آنجا که دو عنصر برای از بین بردن بوی بد چمن مصنوعی وجود دارد ، تیغه های چمن و کاهگل ، طیف وسیعی از ترکیبات رنگ برای انتخاب وجود دارد. می توانید به دنبال ظاهری طبیعی باشید ، اما اینکه این یک رنگ سبز روشن یا سبز تیره باشد ، به شما بستگی دارد و آنچه در باغ شما طبیعی به نظر می رسد. ما به شما سفارش می دهیم نمونه ها را سفارش دهید و در ساعات مختلف روز به باغ خود بروید و ببینید که نور خورشید چگونه به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که شمع رو به خانه یا نقطه اصلی مشاهده است. نحوه قرارگیری چمن شما به این صورت است و در شکل ظاهری چمن شما تفاوت ایجاد می کند.

نمونه ها

هنگام مقایسه نمونه ها ، مهم است که به کیفیت نخ و پشت آن نگاه کنید. نخ و همچنین رنگ مناسب ، نخ باید در برابر اشعه ماورا بنفش تثبیت شود تا در زیر نور آفتاب محو نشود. این باید مانند چمن طبیعی نیز احساس شود. قسمت پشتی باید نفوذپذیر باشد ، بنابراین آب می تواند از طریق آن تخلیه شود و همچنین در صورت بارندگی شدید و وجود حجم زیادی از آب ، سوراخ هایی وجود دارد.

مواردی که باید در نظر گرفت
چند سوال دیگر برای پرسیدن شامل موارد زیر است:

چمن ها کجا ساخته می شوند؟

کیفیت چمن مصنوعی بسته به محل تولید آن متفاوت است. به عنوان مثال تولیدکنندگان چینی از مواد C4 (برخلاف C6) استفاده می کنند که می تواند پلی اتیلن بازیافتی باشد که نسبت به دما حساس بوده و در هنگام تابش اشعه ماورا UV بنفش به طور بالقوه ناپایدار است. این بدان معنی است که محصول ارزان است ، اما کیفیت آن نیز ضعیف است.

Namgrass با استفاده از مواد C6 با کیفیت بالا در بلژیک تولید می شود. این بدان معنی است که بهترین چمن مصنوعی زمین فوتبال شما قوی تر ، حساس به دما ، پایدار UV و لمس نرم تر است.

ضمانت چگونه است؟

هنگام بررسی نمونه ها یا مقایسه تولیدکنندگان ، بررسی جزئیات ضمانت ها مهم است. چه مدت طول می کشد و چه چیزی را پوشش می دهد؟

گارانتی Namgrass به مدت 10 سال است. به عنوان بخشی از بزرگترین گروه تولیدی اروپا ، ما روابط کاری بسیار نزدیک با آنها داریم ، بنابراین می توانیم با خیال راحت چمنهای خود را ضمانت کنیم. این تثبیت کننده UV یا محو شدن رنگ و یکپارچگی عمومی محصول را پوشش می دهد.

اگر س questionsال دیگری دارید ، می توانید با ما تماس بگیرید یا از نصب کننده خود سlerال کنید - آنها می توانند به سالات مربوط به پروژه شما پاسخ دهند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

انواع موکت ضد آب و چمن مصنوعی

گردنبندهای ورزشی و زنانه کودکان کار خاصی دارند و با مشاور ویژه Pargian Connectial ظاهر خوبی دارند ، زیرا بیشتر آنها برای پوشش آویزهای والیبال به زمین تنیس تعلق دارند.

اگرچه از پوشش مصنوعی برای مدت طولانی به طور همزمان با پوشش های مصنوعی در آینده استفاده می شده است ، اما در بیشتر موارد ، تعداد زیادی چمن مصنوعی در مجاورت خانه های عمومی و ساختمانهای آپارتمانی نامناسب تلقی می شود. با این حال ، در بعضی از نقاط کاشت چمن طبیعی ، در نزدیکی مخزن ، در نزدیکی مخزن غیرممکن است ، اغلب در چنین مکان هایی ، آنها در معرض سنگ یا بتن یا صفحات بتونی قرار می گیرند ، اما چمن مصنوعی آسان تر و جذاب تر به نظر می رسد. Colinet از مواد مصنوعی ساخته شده است ، به این معنی که محو نمی شود ، اجتناب ناپذیر و قابل شستشو است.

چمن مصنوعی ، هدف زینتی ، هدف زینتی ، آموزش نصب چمن مصنوعی مخصوص باید سازگار با محیط زیست و انسان دوستانه باشد.

مزایا و معایب چمن مصنوعی
چمن مصنوعی بهترین گزینه برای سایت های بازی با چمن طبیعی است.

"پلاستیک" ترکیب دو رنگ الیاف مصنوعی براق است که به نمای منطقه جلوه ای طبیعی می بخشد. به طور همزمان ، به طور همزمان ، چمن مصنوعی اجازه می دهد تا ساعت بدون وقفه کار کند. دوم ، چمن مصنوعی در برابر سایش ، چین ، یخ زدگی بسیار مقاوم است ، نور ماوراio بنفش منتشر نمی کند ، نور ماوراlet بنفش منتشر نمی کند. تیغه نور همیشه از شکل عمودی پشتیبانی می کند. چنین چمن هایی به آبیاری یا اصلاح ، کوددهی و حتی بدون کود نیاز ندارند.
ویژگی های خوب بازی - خطر خراش ، سوختگی ، سوختگی ، کلاچ ، توپ ، توپ بسیار خوب روکش شده ، بهبود آن را به خوبی تشکیل می دهد. کفش های اسباب بازی یک ورزش معمول است و می تواند با هر نوع پوششی استفاده شود. علاوه بر این ، انتخاب بازیکنان و الزامات مربیگری براساس توصیه های سازنده است.
وجود چمن مصنوعی برای چمن مصنوعی امکان پذیر نیست. برخی از انواع پوشش ها را می توان با 50-60 لیتر آب در هر متر مربع آبیاری کرد.
ارتفاع ذخیره ، سختی آن ، خرید بهترین موکت و کفپوش و چمن مصنوعی ممکن است بسته به هدف متفاوت باشد.

طرح رنگ چمن مصنوعی فقط سبز ، زرد و زرد برای استفاده در زمین های سبز و ورزشی است. مارک به زمین اصلی و مارک گذاری به زمین اصلی اعمال می شود و آرایش به زمین اصلی و آرایش در زمینه اصلی و آرایش در زمینه اصلی اعمال می شود. تولید کنندگان نسخه های مختلف و پوشش های قرمز را برای تنیس ارائه می دهند.

در زمستان ، زمین های بازی چمن مصنوعی آب می ریزند ، و چمن اسکیت و چمن مصنوعی باعث تغییر سازندگان نمی شود.

چمن مصنوعی
استفاده صحیح و م ofثر از مواد ، یک طرح چمن و اندازه گیری در آینده ایجاد می کند. برای قرار دادن چمن مصنوعی در پایه ، باید چمن های رسمی را قرار دهید. مطمئن شوید ویلی یک طرفه می چرخد.

سپس همراه با توقف COUTER COUTER CONTER ، رول کنید تا نوارهای مجاور تا حد ممکن به یکدیگر نزدیک شوند. درز با یک نوار مخصوص به نوار چسب متصل می شود که با کمک نوار چسب بر روی ناخن ها بسته می شود. سوزن دوخت بعد از دوختن بخیه های چمن به محل اتصال می چسبند. لبه های چمن مصنوعی از نوع چوبی است و از چسب استفاده شده است. بهترین اتصال دهنده سرفه بهتر است با خاک ترکیب شود.

به چمن مصنوعی توجه کنید
بنابراین ، چمن مصنوعی باید به طور مناسب استفاده شود زیرا ممکن است مشکلات کمتری را ایجاد کند. قبل از پوشش ، خاک کاملاً شل شده و سطح آن از بقایا ، شن ، شن و سایر اشیا پاک می شود. اگر این کار انجام نشود ، پوشش ناپاک به نظر می رسد یا حتی آسیب می بیند. نفوذ پذیری فونداسیون نفوذپذیر باید به لوله زهکشی تنظیم شود ، بنابراین مجهز به شیب ، کانال زهکشی و لوله زهکشی است.

از پرکننده ها فقط می توان از شن و ماسه در زمین فوتبال ، زمین های شن و ماسه ، لاستیک استفاده کرد و زمین های خصوصی تنیس و زمین های بازی دیگر را برای سوزاندن زمین ریخت ، اما توصیه می شود با چنین روکشی بازی کنید. از نظر طراحی منظر ، چمن مصنوعی را می توان بدون مواد پرکننده استفاده کرد ، زیرا نکته اصلی در اینجا ظاهر است.

مشتری به چمن مصنوعی ، حداقل نیروی کار ، هزینه های مالی و مالی احتیاج دارد ، اما این به معنای انتظار برای بروز هرگونه مشکل در طی فرآیند نگهداری است. پوشش های مصنوعی کارآمدتر ، مقرون به صرفه تر ، مقرون به صرفه تر ، مقرون به صرفه تر ، برنامه ریزی خواهد شد.

چمن مصنوعی باید به طور دوره ای تمیز و تمیز شود و تمام عملکردهای یک برس تمیز می تواند متفاوت باشد و گاهی اوقات یک برس ساده می تواند همه عملکردها را داشته باشد. گونه های بیشتر

این برای تمیز کردن چمن های لاستیکی استفاده می شود. خرید خصوصی ، تخفیف ، حرکت حرکت ، حرکت حرکت. کاهش سطح مواد پرکننده در بازیابی توپ تأثیر می گذارد. بنابراین ، بعد از 10-15 ساعت باید سطح یکنواختی را کنترل کنید.

ویژگی های عملکرد چمن مصنوعی
پرکننده های شن و ماسه و لاستیک را می توان آب بندی کرد و پودرها ، به ویژه مواد اصلاح شده را می توان با مواد آلی دیگر پر کرد. ممکن است رطوبت و خزه ثابت روی چمن مصنوعی ظاهر شود و باعث لغزنده و خطرناک بودن سطح آن شود. برای جلوگیری از چنین پوشش های مصنوعی ، سطح باید به طور مرتب تمیز شود و سپس به طور منظم برنامه ریزی شود تا در طول تمیز کردن معمول مورد حمله قرار گیرد.

دفع منظم زباله ها ، باقیمانده های آلی ، باقیمانده های آلی و موارد خطرناک مهم است. دفعات نظافت باید با توجه به زمان سال تعیین شود. بقایای نامرئی توسط دستگاه تمیز کننده به راحتی پاک می شود.

بیشتر اوقات روش پر کردن مواد چمن مصنوعی ، بیشتر اوقات در باد دمیده می شود ، که منجر به باد شدید و برف در زمستان می شود.

بنابراین ، علف های هرز بهتر است که منطقه مجاور را با آماده سازی ویژه (علف کش) تصفیه کنند.

علاوه بر اقدامات مراقبت از چمن مصنوعی فوق الذکر ، می توان از عوامل باکتریایی پیشگیری و ادامه داد و عواقب و عفونت ناشی از آن را فراموش نکنید.

چمن مصنوعی زیبا و کاربردی است. اگر تخمگذار چمن های داخلی معمولاً س questionsالاتی ایجاد نمی کند ، شکل ظاهری نیازی به رویکرد دقیق به مرحله انتخاب و کف ندارد.

خیابان ها ، مناظر چمن مصنوعی و همچنین ورزش. یک یا گزینه دیگر را بر اساس پوشش هدف انتخاب کنید. اگر این یک طرح خانگی و چمن مصنوعی برای بهبود قلمرو باشد ، کاملاً یک پوشش منظره است. اگر ما در مورد بهبود زمینه ورزشی صحبت می کنیم ، می توانیم در مورد استادیوم های فوتبال ، زمین تنیس ، زمین های گلف ، زمین های گلف ، گلف ، راگبی ،

نحوه اصلاح چمن مصنوعی
پس از پوشش برای مشخصات فنی ، باید مطمئن شوید که به درستی نهفته است. روش های مختلفی برای پوشش و ترمیم وجود دارد. نحوه اصلاح چمن مصنوعی برای ایمن و ایمن بودن آن:

با نوار 30 سانتی متری وصل می شود.
نمایه دارای دو جز است.
بعد از ظهر
نحوه ساخت بتن چمن مصنوعی
تخمگذار بر روی بتن بر اساس تراس در فضای باز ، بالکن ، بالکن و مناطق جداگانه است. برای قرار دادن پوشش روی پایه بتونی باید از زیرلایه استفاده شود. نه تنها راحت خواهد بود ، بلکه فقط در صورت اصطکاک سریعاً فرسوده می شود. این متن خاص قیمت موکت ضد آب یا پوسته نازکی است که می تواند با هم یا جداگانه استفاده شود.

فناوری ورودی نسبتاً ساده است:
پایه بتونی از آوار پاک می شود.
چسب چسب مصنوعی 15 میلی متر ، مناسب برای حداقل چند ساعت و چند ساعت برای صاف شدن کامل.
ورقهای پوشش برش خورده و چسب زده می شوند.
برای سفت و سخت ترین اتصال دهنده ها ، درزها با یک بست بسته می شوند.
لبه های سایت از حاشیه های تزئینی ساخته شده است.
نحوه قرار دادن چمن مصنوعی روی زمین
برای مشتریان برنامه ریزی دقیق سازمانی ، اما در برخی موارد انجام این کار ضروری نیست. این مربوط به فضای ورزشی است. راحتی و محافظت در برابر حوادث غیرمترقبه بسیار مهم است و Substrate در ایجاد حداکثر حفاظت در هنگام سایش بهتر است. خوب نیست که جلوی پوشش مستقیم روی زمین را بگیرید. بهتر است سینی ها را با ماسه ، شن ، شن ، شن ، مخلوط کنید و خوب مخلوط کنید.

قبل از رفع لبه های چمن مصنوعی ، آن را محکم با یکدیگر بجوید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی وجود ندارد. بهتر است وقت بگذارید و اثر اعتبار را تحت تأثیر دمای خارجی قرار دهید.

بخشی از مارک اسباب بازی را می توان در تولید پوشش قرار داد. با این حال ، به عنوان یک قاعده ، در مورد استادیوم های ورزشی ، علامت گذاری اضافی به عنوان کنتراست مورد نیاز است. برای انجام این کار ، با کمک یک چاقوی ساختمانی نوار را برش دهید ، که از اندازه دلخواه ، اندازه دلخواه ساخته شده است. نوار اتصال در محلی که با چسب پوشانده شده است انباشته می شود. علامت گذاری ها بر روی چسب قرار گرفته و نورد می شوند. باید آن را ردیابی کنید تا واشر به مفاصل وارد نشود.

پس از خشک شدن چسب ، چمن مصنوعی باید در یک سری 0.4-0.6 میلی متر پر شود. تکنیک های ویژه ای که برای لایه برداری یکنواخت استفاده می شود. سپس چمن متورم شده و با Finisher Flance - خرده لاستیک به خواب می رود.

هر مالک زمینی وقت و تلاش کافی را برای کاشت و کاشت چمن می گذارد ، و سپس مرتباً از آن مراقبت می کند. اما حتی در چنین شرایطی ، یک چمن کامل ، بیشترین زیبایی ، راحتی و کمترین نگرانی را خواهید داشت. ما در مورد استفاده از چمن مصنوعی صحبت می کنیم.

همچنین · چگونه اولین هزینه خرید تلقیح مصنوعی را بدست آوریم

هزینه اولیه کمتر خواهد بود. 2-3 سال بعد) لطفا علاوه بر این ، اگر ساکسول با کیفیت بالا برای شما کار کند ، طول عمر طولانی ، پرونده های 15 ساله ، رایگان و 3-5 سال فاصله دارد. اگر با دستان خود چمن چمن مصنوعی درست می کنید ، خود را با دستان خود ایجاد کنید. بسیار ساده است و به مهارت خاصی احتیاج ندارد.

محوطه سازی در منازل خانگی: گیاهان طبیعی را می توان جایگزین چمن مصنوعی کرد. همه چیز به پروژه طراحی و انتخاب شما بستگی دارد. می توانید از چمن مصنوعی ، استخر ، استخر شنا یا درختکاری استفاده کنید. انواع چمن مصنوعی تزئینی ورزشی یک الگوی مستقیم دشوار نیست - با ناخن بسته شده - با ناخن بسته شده ، چمن قابل اعتماد خواهد بود. چمن مصنوعی در کلبه تبدیل به یک نجات واقعی از رشد تقریباً غیرممکن برای پرورش چمن طبیعی خواهد شد.
زمین بازی کودکان: روکش نرم ، ایمن و ایمن محیط راحتی را برای بازی و اوقات فراغت ایجاد می کند.
هر دو سیستم عامل ورزشی ، بازی های آماتور و حرفه ای.
Baishin ، کافه ، کافه ، کافه ، zun ، zun ، zun
طراحی آپارتمان. شما می توانید فضای داخلی خانه خود را در نظر بگیرید ، بنابراین یک چمن سبز کوچک مطمئن خواهد بود.
نمایشگاه های طراحی در کافه ها ، فضای داخلی مغازه ها ، مغازه ها و مراکز خرید خودنمایی می کنند.
مزایای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی بسیار سریعتر از چمن طبیعی است. این به مهارت یا تکنیک خاصی احتیاج ندارد - شما فقط باید مفاصل را اداره کنید.
چمن مصنوعی با کیفیت بالا همان چیزی است که مهمانان شما احساس نمی کنند. مواد مصنوعی شناخته نمی شوند.
چمن مصنوعی نیازی به نظافت منظم ، آبیاری یا تغذیه ندارد. در واقع ، او به طور کلی به کمک احتیاج ندارد.
هم در فضای باز و هم در ایوان و حتی در داخل خانه می توانید استفاده کنید.
این ماده حاوی مواد شیمیایی سمی نیست - چمن شما سازگار با محیط زیست خواهد بود.
چمن ها همیشه خوب به نظر می رسند و حتی زمان هم از دست می رود: شما با آن خواهید بود: می توانید با آن با خیال راحت راه بروید ، ورزش کنید و از سرگرمی بازی کنید.
چمن مصنوعی انواع مختلف حشرات را به خود جلب نمی کند ، بنابراین شما نیازی به درمان چمن از خانه خود با مواد شیمیایی خاص ندارید.
چمن سالها رنگ غنی خود را حفظ خواهد کرد.
در صورت لزوم ، چمن مصنوعی می تواند در جای دیگر بازیافت شود و با فرش های معمولی ساخته شود.
به دلیل ایجاد چمن مصنوعی ، آب باران (به درستی در خیابان نصب شده) به راحتی جذب و تکان نمی خورد.
هنگام خرید خرید ، چمن ، تراکم ، تراکم و سایه شما می تواند بنا به صلاحدید شما انتخاب شود.
چمن مصنوعی از تمام استانداردهای ایمنی در برابر آتش برخوردار است. ته ذغال یا سیگار ممکن است آسیب ببیند اما آتش برنمی گردد.
چمن مصنوعی (به عنوان مثال پلی اتیلن) ​​می تواند از 50+ تا 50 درجه مقاومت کند.
برای تعیین چمن مصنوعی این وبلاگ را در نظر بگیرید

چمن مصنوعی از پلیمر یا پلاستیک ساخته شده است. این لایه از یک بستر انعطاف پذیر ، پرکننده و یک ساقه مستقیم تشکیل شده است.

قبل از انتخاب چمن مصنوعی در مسئولیت مطمئن باشید. شما می توانید چندین نوع چمن مصنوعی پیدا کنید. ابتدا همه قدرت و قدرت و همچنین طول ، نرمی و لطافت شمع را بچرخانید.

چمن بدون سرعت. این چمن مصنوعی برای محوطه سازی است. از نظر زیبایی و حساسیت بهبود یافته است: حتی با لمس نیز از چمن طبیعی قابل تشخیص نیست. با این حال ، این ماده فقط عملکرد تزئینی را انجام می دهد: اگر ادامه یابد ، کیفیت خود را به سرعت از دست می دهد.
چمن نیمه اشعه ایکس. چمن از الیاف خاص الاستیک ساخته شده است. این نوع پوشش برای چمنزارهای کشور ، زمین های بازی و فضای داخلی مناسب است. چمن بسیار زیبا ، نرم ، بسیار قوی و بسیار خوب کار می کند. در چنین چمنی ، در یک روز گرم تابستان استراحت یا توپ بازی لذت بخش خواهد بود. در هنگام نصب چنین پوششی ، شما می توانید با استفاده از قلوه سنگ چمن در منطقه خانه ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.
چمن تقلبی چمن مصنوعی برای اسباب بازی های ورزشی از پلی پروپیلن ساخته شده است. ممکن است به زیبایی چشم انداز و چمن کاری که محل را تزئین می کند نباشد. شمع های چمن مصنوعی برای ورزش ها جمع و جورتر و از همه مهمتر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. برای نصب چنین پوشش هایی از یک لایه اضافی تراشه های لاستیکی و سنگ خرد شده استفاده می شود. قدرت اعتبار به شما امکان می دهد هر رویداد ورزشی را به طور منظم برگزار کنید ، اگر به یک چمن مصنوعی دیگر مجهز باشید ، بلافاصله پس از باران تصمیم به بازی نمی گیرید.
محبوب ترین رنگ برای چمن مصنوعی البته سبز است. تولیدکنندگان چمن را در سایه های مختلف در بازار نشان می دهند ، اما طبیعی ترین ظاهر آن دارای پوشش نقاشی شده در تعدادی از رنگ های سبز است. چمن قرمز یا قهوه ای وجود دارد ، مخصوصاً وقتی روی زمین تنیس نصب شده باشد. در مورد زمین فوتبال ، چمن های سفید ، زرد و زرد - برای ایجاد یک بازی در زمین بازی استفاده می شود.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

خرید موکت کبریتی آنتی استاتیک

ورود آب و هوای خوب زمان ایده آل برای دادن جلوه ای جدید به خانه است و از این لحاظ تغییر کفپوش یک تصمیم اساسی برای دستیابی به ظاهر کاملاً نو است. اما چگونه می توان بهترین کف را برای هر فضا و برای هر مورد خاص انتخاب کرد؟ در اینجا کلیدهای متفاوتی را به شما می دهیم که برای درست کردن آن با نصب بهترین طبقه برای یک خانه بسیار مفید خواهد بود.

برای انتخاب کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک مناسب باید فراتر از مسائل زیبایی و قیمت فکر کنید. معیارهایی مانند نصب ، نگهداری و دوام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین ، لازم است که مواد ، مراحل پایان ، آهنگ ها و قالب های مختلف را در نظر بگیرید.

کف سرامیک به دلیل مقاومت ، تنوع سایه و پایان و تمیز کردن و نگهداری آسان انتخاب بسیار خوبی است.

✎ انواع طبقه برای خانه شما
در حال حاضر ، انواع مختلفی از کف برای خانه های مدرن در بازار وجود دارد ، از جمله:

کفهای لمینت که مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارند.
کف پارکت که هزینه آن معمولاً زیاد است و همچنین نسبت به رطوبت و آفتاب حساس است (بنابراین برای مکانهایی که رفت و آمد زیادی دارند مناسب نیستند).
کفهای وینیل یا پی وی سی ، که از ضعف ماده پلاستیکی بودن هستند و بنابراین ، قابل تجزیه نیستند.
کف چینی ، مناسب برای هر گونه بازسازی.
کف سرامیکی که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.
کف سنگ های طبیعی که نصب آنها معمولاً پیچیده است زیرا ماده سنگینی است و نگهداری آنها ممکن است به آب بندی نیاز داشته باشد.
کف های بتونی صیقلی ، که می توانند در حالت مرطوب لغزنده باشند.
کف چوبی: با قیمت بالاتر از سایر مواد ، به نگهداری دوره ای نیاز دارند. علاوه بر این ، به دلیل قدرت جذب بالا ، ظرافت بیشتری دارند و مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما ندارند.
چینی ، بهترین طبقه برای یک خانه
با توجه به مواد ، کفپوش چینی همیشه یک شرط مطمئن است.

اما پرسلان دقیقاً چیست؟ پرسلان یک ماده سرامیکی با جذب آب بسیار کم (کمتر از 0.5٪) است که به آن خاصیت مقاومت در برابر سرما را می دهد و آن را به بیشترین توصیه شده برای نصب در فضای باز تبدیل می کند. علاوه بر این ، دارای ویژگی های سختی و مقاومت است که آن را نسبت به سایر محصولات برتر می کند.

advantages مزایای اصلی ظروف چینی

این یک نوع روسازی بسیار مقاوم است.
نیازی به نگهداری ندارد و تمیز کردن آن بسیار آسان است (به راحتی با آب و یا شوینده های معمول استفاده می شود).
این ماده با دوام بالا است. علاوه بر این ، نصب صحیح آن می تواند سالها و سال طول بکشد و مانند روز اول باقی بماند ، در برابر لکه ها ، تغییر رنگ ها ، خراش ها و غیره مقاومت کند.
ظروف سنگی پرسلان به دلیل مقاومت در برابر آن ، مواد پیشنهادی برای مناطق فرسوده و آب و هوای سرد است. علاوه بر این ، می توان آن را در داخل و خارج از خانه قرار داد.
کف چینی به دلیل تراکم ، تخلخل کم و نفوذ ناپذیری ، کمتر در معرض جذب رطوبت یا لکه ها است.
از مواد پرسلن همچنین می توان به عنوان پوشش (روی دیوارها) استفاده کرد ، این ماده ضد آتش ، ضد آلرژی و بهداشتی و با ظرفیت عایق الکتریکی است.
کف چینی ها دارای تعداد بی نهایت طرح و قالب هستند تا با نیازهای هر پروژه طراحی داخلی سازگار شوند.
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه لاویک گری
لاویک گری

اینها تنها برخی از مزایای انتخاب مواد چینی برای اصلاح کف خانه شماست. اگر می خواهید در مورد چرایی انتخاب آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اینجا را کلیک کنید

و پرسلان را کجا می توان قرار داد؟

ظروف چینی ، به دلیل ویژگی های فنی ، متنوع ترین نوع مواد است ، بنابراین می توان آن را روی دیوارها و کف ها ، در داخل و خارج از خانه نصب کرد ، همیشه با رعایت دستورالعمل های مناسب برای قرار دادن آن.

آیا کاشی چینی را می توان در گرمایش از کف قرار داد؟

کف سرامیک برای استفاده با گرمایش از کف مناسب است. جرم حرارتی و هدایت زیاد آن منجر به ایجاد کف می شود که به سرعت گرمای تابشی را تأمین می کند و همچنین گرما را به خوبی حفظ می کند و سیستم را بسیار واکنش پذیر و کارآمد می کند.

انتخاب کف سرامیک با گرمایش از کف ، اتاق را به آرامی و به طور مساوی گرم می کند ، به طوری که کف سرامیک به یک سطح دنج و راحت تبدیل می شود.

گرمای تابشی ناشی از گرمایش از کف ، مانند بسیاری از سیستم های متداول هوا را خشک نمی کند و گرد و غبار در اطراف حرکت نخواهد کرد که می تواند واکنش های آلرژیک را ایجاد کند.

Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Oregon Natural
DELICE AlmondD

هنگامی که مواد کفپوش انتخاب شد ، ویژگی های مکانی که قصد داریم آن را نصب کنیم باید در نظر گرفته شود: داخلی یا خارجی باشد (تراس ، پاسیو ...) ، ترافیک کافی یا کم باشد ، در صورت تماس مستقیم با نم یا گرد و غبار ، اگر احتمال تغییرات دما وجود دارد ...

در پروژه های اصلاحی برای استفاده

مسکونی به طور فزاینده ای معمول است که یک طرح را برای کل خانه انتخاب کنید ، اما ما همچنین می توانیم کف را به هر اتاق وفق دهیم و بنابراین از یک نتیجه شخصی تر ، چه در سطح تزئینی و چه عملکردی ، لذت می بریم.

کف حمام
کفپوش چینی برای حمام مناسب است ، زیرا ویژگی های فنی آن کمک می کند تا از لغزش و سقوط احتمالی جلوگیری شود. برای این اتاق ، همانطور که برای بقیه فضای داخلی ، قرار دادن کالای ضد لغزش (کلاس 3) توصیه نمی شود ، زیرا آنها معمولاً موادی با بافت خاص هستند که می توانند نگهداری و تمیز کردن آنها را با مشکل روبرو کنند.

کف چینی آشپزخانه
آشپزخانه نیز فضایی با درجه رطوبت مشخص است ، اما انتخاب موکت کبریتی غیر لغزنده توصیه نمی شود ، زیرا در این حالت چربی ها و لکه ها به راحتی چسبیده می شوند.

یک گزینه خوب می تواند یک پرسلن چوبی تقلیدی باشد ، زیرا علاوه بر نگهداری ساده و تمیز کردن آسان ، این پایان گرمای اضافی را به فضایی اضافه می کند ، به خصوص در چند وقت اخیر ، مکانی برای ملاقات و لذت بردن از آن شده است. کل خانواده. علاوه بر این ، جلوه های دیگری نیز وجود دارد که مواد معمولی طبیعت را شبیه سازی می کند ، مانند سنگ مرمر یا سنگ ، که زیبایی زیبایی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد.

Gayafores بهترین خاک برای یک خانه موسی است
Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Nautic Blue
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه مروارید لاویک
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Grace Beige
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Carven Dark
کف چینی برای اتاقهای نشیمن و سایر فضاها
ظروف سنگی چینی برای حمام و آشپزخانه مناسب است ، اما البته برای پوشاندن کف اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز مناسب است ، زیرا راحتی گرمایی کامل را تضمین می کند ، بدون بو است ، مواد سمی یا آسیب رسان به سلامتی منتشر نمی کند و بهداشتی است. و این همیشه مانند جدید است.

بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Aura Onyx
Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Canyon Natural
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه لاویک گری
کفپوش در فضای باز
هنگام انتخاب کفپوش های بیرونی ، پارامترهای زیر باید در نظر گرفته شوند:

در مورد محصول ، پرسلان باید همیشه انتخاب شود ، به دلیل جذب کم آب. علاوه بر این ، باید مقاومت لغزشی کافی داشته باشد.
قرار دادن در یک لایه نازک با مواد اتصال مناسب.
استفاده از اتصالات انبساطی و مواد تزریق مناسب ، در صورت امکان با نفوذ ناپذیری زیاد ، بسیار مهم است.
باید در نظر گرفته شود که دامنه ها برای تخلیه آب کافی هستند.
gayafores بهترین کفپوش برای یک خانه Village Miel
ANISISLIP VILLAGE

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین کفپوش های فضای باز تراس ، اینجا را کلیک کنید و جدیدترین طرح های چینی ضد لغزش را کشف کنید

روند رنگ برای کف خانه
با توجه به رنگها برای تصمیم گیری در مورد بهترین کفپوش برای اصلاح خانه شما ، امکاناتی برای همه سلیقه ها وجود دارد ، اگرچه به عنوان یک قاعده کلی ، اگر به دنبال دامنه بیشتر هستید ، بهتر است انتخاب رنگهای ملایم و سبک .

از آنجا که گزینه های زیادی وجود دارد ، ما به شما توصیه می کنیم نگاهی به این پست در مورد بهترین روند رنگ برای دکوراسیون داخلی در سال 2021 بیندازید.

منبع : gayafores

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

برای اتاق بچه چه موکتی بخریم

آیا زمان تزیین اتاق خواب فرا رسیده است؟ راه حل مناسب یک موکت خوب است. در اینجا چگونگی انتخاب بهترین ، با توجه به اشکال ، اندازه ها ، مواد و رنگ ها آورده شده است.

نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب-01
انتخاب موکت مناسب برای اتاق خواب اولین قدم برای جذابیت و استقبال بیشتر آن است. همچنین چندین دلیل خاص برای تصمیم گیری برای استفاده از این مبلمان وجود دارد. در واقع ایده خوبی است که کف پوش قدیمی را مدرن کنید و یا به هر حال از یک تکیه گاه گرم بر روی زمین برخوردار باشید.

بر اساس عملکرد آن ، بنابراین می توانید موکت مناسب برای هر اتاق را انتخاب کنید. اگر نوبت به اتاق خواب می رسد بهتر است یک اتاق سرزنده اما در عین حال راحت و مقاوم را انتخاب کنید. بیایید همه جزئیات را با هم پیدا کنیم تا بدون اشتباه اشتباه به درستی پیش برویم. در اینجا بهترین نکات و موثرترین راهکارها برای انتخاب و شستشوی موکت و تمیزی آن مناسب آورده شده است.

امنیت
موکت طرح دار
رنگ های بهتر
شکل موکت
آسایش
مواد بهتر
نکاتی برای اتاق خواب ایده آل
نحوه انتخاب موکت مناسب برای اتاق خواب: عکس و عکس
امنیت
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب-02

نکته کلیدی که حتی هنگام استفاده از موکت برای اتاق خواب ، حتی قبل از جنبه زیبایی ، باید به آن توجه کنید ، ایمنی است. در این حالت در واقع یک مبلمان است که کف را از بازی های کودکان محافظت می کند.

همچنین بخوانید: زیباسازی یخچال: 20 ایده ویژه بهار
همچنین به همین دلیل ، خوب است که یک پیشنهاد جذاب برای موکت اتاق کودک راحت باشد و نیازهای بچه های کوچک را برآورده کند. پس از ارزیابی هر آنچه که نیاز دارید ، می توانید انتخاب اشکال ، مواد و ضخامت را ادامه دهید.

موکت طرح دار
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب -03

سطح نرم و گرم محافظت کننده از کف ، که می تواند در هنگام سقوط و حوادث دیگر از آسیب جلوگیری کند ، باید از نظر زیبایی نیز خوشایند باشد. یکی از اولین قدم ها این است که بقیه مبلمان اتاق را فراموش نکنید و موکت را با همه چیز ترکیب کنید.

سپس می توانید با تأمل در سلیقه و سلیقه فرزندان خود ، همیشه به یاد داشته باشید که یک ماده با رنگ روشن محیط را با نشاط تر کرده و تخیل و خلاقیت را آزاد می کند. در واقع گزینه های زیادی وجود دارد: از حیوانات گرفته تا بالن از طریق الگوهای انتزاعی ساده اما م effectiveثر تا نقوش خنثی تر که برای آینده نیز مفید خواهد بود.

رنگ های بهتر
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب -04

روش دیگر برای ایجاد یک جلوه انرژی بخش زیبا استفاده از یک موکت در رنگ های گرم مانند قرمز یا زرد است. در حالی که تن های سرد مانند آبی یا سبز برای ایجاد یک فضای آرامش بخش مناسب هستند. در عوض ، رنگ های خنثی مانند خاکستری ، کرم یا بژ نیز وجود دارد که به خوبی در هر اتاق قرار می گیرند و بنابراین می توان آنها را با بازیابی ساده آنها از یک مکان به مکان دیگر با توجه به نیازهای مختلف "بازیافت" کرد.

شکل موکت
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب-05

شاید برایتان جالب باشد: زیبا سازی صندلی های منزل: 15 ایده برای بازسازی
در مورد اشکال و اندازه ها ، شما باید فضای خود را در اتاق خواب در نظر بگیرید ، شاید با اندازه گیری آن. اگر یک اتاق کوچک باشد ، یک موکت شش گوش می تواند عالی باشد و همچنین می تواند در آینده به عنوان یک موکت مورد استفاده قرار گیرد.

از طرف دیگر ، اگر اتاق به اندازه کافی بزرگ باشد ، این فرصت را دارید که خودتان را سرگرم کنید حتی اگر شکل های گرد و مستطیلی - کلاسیک ترین - به طور کلی بیشترین انتخاب را داشته باشند. با این حال ، حتی در این حالت ، گزینه ها زیاد است و شما انتخاب زیادی خواهید داشت.

آسایش
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب-07

به دستورالعمل شستشو توجه کنید. اگر قبل از خرید موکت برای اتاق خواب روش هایی را که باید آن را بشویید با دقت بخوانید ، همه چیز راحت تر خواهد شد. پارچه هایی که در ماشین لباسشویی راحت تر شسته می شوند ، همه چیز را عملی و بهداشتی می کنند. در حقیقت ، وقتی صحبت از راحتی می شود ، یکی از اولین مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد ، مواد خواهد بود.

آیا می خواهید در مورد چگونگی تهیه تجهیزات مشاوره طراحی کنید؟ به گروه ملحق بشید
مواد بهتر
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب -09

یکی از نرم ترین و طبیعی ترین پارچه های قیمت موکت منزل چگونه است ، پشم است که در کنار سایر موارد ، بسیار مقاوم است و رطوبت را به خوبی تحمل می کند. راه حل دیگری که به طور گسترده انتخاب شده است ، الیاف طبیعی و بالاتر از همه ، پلی استر است.

مورد اخیر واقعاً بسیار رایج است و حتی هزینه زیادی هم ندارد: بنابراین می تواند برای اتاق خواب مناسب باشد ، همان اتاقی است که می توان با سرعت بیشتری چنین جسمی را خراب کرد. و اگر مواد مناسبی را انتخاب کنید ، رول کردن و یا دور انداختن آن در صورت نیاز آسان تر خواهد بود و پرزهای زیادی را در اطراف نمی گذارد.

نکاتی برای اتاق خواب ایده آل
نحوه-انتخاب-موکت-مناسب-برای-اتاق خواب-06

چند ترفند و استراتژی مختلف برای تأیید ایمنی و راحتی یک موکت برای آن وجود دارد

اتاق خواب. اول از همه ، اگر این در نزدیکی درها قرار گرفته باشد ، خوب است که دهانه همان 100٪ مایع باشد. سپس می توان مبلمان را در بالای آن قرار داد. در واقع ، برای محکم کردن بهتر آن روی زمین ، می توانید پای تخت یا صندلی راحتی را روی آن قرار دهید.

در پایه تمیز کردن و بهداشت ، مانند همیشه ، جوش شیرین وجود دارد. اگر این کافی نیست ، می توانید با یک شرکت تمیزکاری ویژه تماس بگیرید تا از آسیب رساندن به روشهای خودتان که باعث خراب شدن موکت می شود ، جلوگیری کنید.

نحوه انتخاب موکت مناسب برای اتاق خواب: عکس و عکس
در گالری تصاویر ، همه جالب ترین ایده ها و کاربردی ترین نکات برای تزئین اتاق خواب و تزئین آن با موکت ایده آل برای انتخاب بر اساس اشکال ، اندازه ها ، مواد و رنگ ها در اینجا آمده است.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

چرا باید موکت طرح پارکت بخریم

انتخاب موکت برای کف موکت شده
یک کف موکت از قبل عایق و راحتی را ارائه می دهد ، بنابراین ممکن است فکر نکنید که موکت برای ایجاد فضای گرمتر و استقبال از اتاق لازم است. این ممکن است درست باشد ، اما ارزش تزئینی یک موکت نباید مورد توجه قرار گیرد ، زیرا پاشیدن رنگ یا بافت می تواند یک اتاق ساده را به یک اتاق جذاب تبدیل کند - بنابراین موکتهای موکت در اتاق های نشیمن و اتاق خواب محبوب هستند. حتی یک سایه اضافی ظریف در یک اتاق می تواند تفاوت زیادی در رنگ کلی آن ایجاد کند ، در حالی که یک الگوی پر جنب و جوش یا ظریف می تواند رسمیت یا لحن فضا را به طور جدی تغییر دهد. عناصر زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت ، بنابراین انتخاب موکت متناسب با موکت شما بدون راهنمایی صحیح دشوار است. خوشبختانه ، ما این پوشش را برای شما داریم.

رنگ و الگو
شما باید رنگی را انتخاب کنید که تفاوت زیادی با رنگ اصلی موکت شما نداشته باشد. تا زمانی که به دنبال بیانیه با رنگ موکت خود نیستید ، باید رنگی متناسب با موکت خود انتخاب کنید.

از رنگهای مشابه برای ایجاد هماهنگی رنگ بین موکت تایل آرتا خود استفاده کنید. لحنی را که بیشترین همخوانی را با موکت شما دارد بر روی چرخ رنگ پیدا کنید و برای یافتن سایه هماهنگ ، رنگی را در هر دو طرف آن انتخاب کنید.

مطمئناً ، یک شرط مطمئن هنگام خرید موکت انتخاب سفید ، سیاه یا خاکستری است که معمولاً با هر چیزی روبرو می شود. موکتهای پشمالوی سفید بسیار زیبا به نظر می رسند و حال و هوای دنج و سنتی را به اتاق شما می آورند - خصوصاً در اتاق نشیمن یا اتاق خواب.


موکتهای نازک و ضخیم
لذت داشتن یک موکت ضخیم احساس اسفنجی بودن زیر پا است ، بنابراین احتمالاً نیازی به موکت ضخیم مخصوص ندارید. یک موکت بافته شده یا پارچه تخت یک گزینه عالی برای استفاده در موکت ، به ویژه در اتاق نشیمن است. آنها نازک هستند و از طراحی ساده ای برای یک فضای ظریف و جذاب در عین حال جذاب برخوردارند.

برای یک موکت نازک ، یک موکت ضخیم یک تزئین بصری عالی و همچنین راهی برای دنج و گرم شدن اتاق خواهد بود. انتخاب موکت پشمالو راهی عالی برای افزودن بافت های کرکی به فضای شما و ایجاد فضای بسیار دنج در اتاق خواهد بود. یک موکت پشمالو که به هم ریخته شده است ، چه به عنوان یک موکت موکت استفاده شود ، چه عناصر تجملی را به یک اتاق و پارگی بافتی را به شما پیشنهاد می دهد که به دلایل درست توجه شما را جلب می کند.

بافت و سبک
موکت بافتی نرم و گرم است که برای راه رفتن راحت است ، اما قرار دادن یک موکت روی کف موکت می تواند فضا را دنجتر کند. موکت شما باید بستگی زیادی به توده موکت شما داشته باشد ، زیرا بدنبال ایجاد تضاد بین بافت ها هستید. به عنوان مثال ، اگر موکت شما دارای انبوهی ضخیم است ، باید از یک موکت ضخیم یا کرکی دور شوید ، زیرا این امر می تواند فضای شما را بیش از حد بافت نشان دهد.
انتخاب موکت برای کف لمینت
کفپوش لمینت مفهوم نسبتاً جدیدی در طراحی خانه است ، اما به دلیل نصب آسان ، قیمت مقرون به صرفه و ارائه خارق العاده ، به یکی از سبک های محبوب کف تبدیل شده است. با این حال ، یکی از انتقادات رایج در مورد کفپوش لمینت این است که در اثر لمس می تواند سرد باشد و به دلیل مواد نازک و سطح سرد ، گرمای زیادی از اتاق خود را از دست دهید. معرفی موکت در معادله می تواند تا حد زیادی در حل این مشکل کمک کند.

رنگ و الگو
کفپوش لمینت تمایل دارد که یک نفره باشد یا حداقل به سادگی تون باشد ، بنابراین شما می توانید با موکتی که در تضاد با کفپوش شما است ، انفجار رنگی را به اتاق خود تزریق کنید. استفاده از یک رنگ مکمل بزرگترین جهش را در تن ایجاد خواهد کرد ، زیرا این امر شامل استفاده از عکس مجازی رنگ کفپوش شما برای طراحی اتاق شما خواهد بود. تئوری رنگ مکمل با استفاده از تصویر زیر توضیح داده شده است ، که می توانید برای انتخاب یک سایه ظریف برای کف خود استفاده کنید.

رنگ مکمل سایه ای است که دقیقاً در مقابل رنگ کفپوش شما روی چرخ قرار دارد. استفاده از سایه ای که به شدت متضاد است محرک بصری است که می تواند دکوراسیون اتاق را شکسته یا شکسته باشد - از آن عاقلانه استفاده کنید!

برای کفپوش لمینت ، این احتمال وجود دارد که تن آن به اندازه چرخ چرخ رنگ بالا پر جنب و جوش نباشد ، اما رنگ کف خود را به عنوان یک سایه تیره یا روشن تر از یکی از این موارد در نظر بگیرید. انتخاب یک رنگ مکمل در واقع به موکت طرح پارکت شما کمک می کند تا از بقیه اتاق بیرون بیاید ، که به خصوص اگر به دنبال یک موکت بی نظیر هستید بسیار مفید است. روش دیگر ، شما می توانید اصولی را که قبلاً در مورد رنگ های مشابه آموخته اید ، برای انتخاب موکتی که فقط کمی سایه متفاوت برای کفپوش لمینت شما باشد ، اعمال کنید. شما به هیچ نظریه خاصی از رنگ محدود نمی شوید ، بنابراین از نظریه ای استفاده کنید که احساس می کنید مناسب ترین شرایط است.


آب ، آب همه جا
کفپوش سنگی و وینیل به دلیل ویژگی های ضد آب بودن ، محبوب ترین کفپوش برای حمام و آشپزخانه هستند ، اما نکته منفی این است که آب می تواند از طریق کف عبور کند و توسط موکت جذب شود که می تواند منجر به شکل گیری قالب و حتی در موکتهای ساخته شده از الیاف طبیعی شود ، اگر قبل از استفاده مجدد اجازه خشک شدن کامل آنها داده نشود. موکت های نازک نخی نخی که نسبتاً ارزان هستند و به طور مرتب قابل تعویض هستند برای چنین افرادی ایده آل است

موقعیت های شغلی

برخی از موکت ها بهتر از سایرین در برابر رطوبت منظم مقاومت می کنند ، اما برخی از مواد نیز وجود دارد که باید از آنها در مناطقی که احتمالاً آب و ریختن آنها از جمله موکتهای پشمی و ویسکوز است ، جلوگیری کرد. موکت های پلی پروپیلن Flatweave به خوبی در برابر رطوبت منظم نگه می دارند زیرا به طور کلی قدرت جذب کمتری نسبت به موکت های ساخته شده از الیاف طبیعی دارند و در برابر قالب و لک شدن بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل مناسب برای حمام و آشپزخانه هستند

موکتی با ژل اصطکاک بالا یا پشتی لاتکس انتخاب کنید یا در عوض ، از زیر لایه ضد لغزش در زیر موکتهای پلی پروپیلن که روی سطح کف سخت قرار گرفته است استفاده کنید تا از لغزش یا پارگی آن جلوگیری کند.
بافت و سبک
با کفپوش لمینت ، فضای بیشتری برای موکت انتخاب می کنید ، زیرا لمینت اساساً یک تخته خالی ایجاد می کند که می توانید روی آن اتاق خود را بسازید و ایجاد کنید. بنابراین ، بافت و سبک موکتی که انتخاب می کنید کاملاً انتخاب شماست.


فضای خود را گرم کنید
احتمال این است که شما بخواهید موکتی را انتخاب کنید که بر روی اتاق شما اثر گرم کننده داشته باشد ، در این صورت شما باید یک سبک ضخیم مانند یک موکت تافته یا یک موکت شمع تراشیده را انتخاب کنید. این کف دست ها نه تنها نرم هستند ، بلکه عایق حرارتی خوبی در اتاق شما هستند ، بلکه عناصر سبک دیگری را نیز ایجاد می کنند که اگر کفپوش شما نسبتاً برهنه باشد ، فضای شما ممکن است کم باشد.

موکت های جوت
موکت های جوت برای استفاده در کف لمینت بسیار مناسب هستند ، اگرچه زیر لایه ضد لغزش برای جلوگیری از لغزش ضروری است. این ماده به راحتی لکه دار نمی شود و به دلیل اینکه الیاف خاک زیادی در آن نگهداری نمی شود ، تمیز کردن آن نسبتاً آسان است. آنها از یک سبک بافته شده زیبا استفاده می کنند که ساده و در عین حال موثر است. این موکت ها با وجود لمس نرم ، ضخیم و کرکی نیستند و به گونه ای ساخته نشده اند که بتوانند فضای اتاق را دنج نشان دهند - موکت های جوت یک ویژگی کم اهمیت و کاربردی را برای یک اتاق فراهم می کنند که در صورت جفت شدن با لمینت یا واقعی- درخشان به نظر می رسد

منبع : https://www.landofrugs.com/choosing-a-rug-to-match-your-floor-type

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر

خرید بهترین کفپوش از فروشگاه بزرگ

ما شما را با راهنمای کفپوش خود طبقه بندی می کنیم. ما انواع مختلفی را ارائه می دهیم اما به همین جا ختم نمی شود. برای انواع کفپوشهای پرطرفدار ، مقالات اضافی داریم که حتی بیشتر به گزینه های شما می پردازند. ما کمی از آجیل ها در مورد کفپوش ها استفاده کردیم که از آنها قدردانی خواهید کرد ، حداقل به این ترتیب به ما گفتند.

اتاقی عالی با کفپوش های چوبی سخت و زیبا.

کفپوش برای یک اتاق خاص تفاوت زیادی ایجاد می کند. به عنوان مثال ، کفپوش چوب سخت یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کف چوبی است ، اما نه لزوماً به عنوان گزینه کفپوش برای پوشاندن با فرش (مانند یک اتاق خواب اصلی).

این واقعاً بستگی دارد به دنبال چه ظاهری باشید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، انواع مختلف کف را بررسی کنید.

ما شما را با راهنمای کفپوش شیشه ای خود طبقه بندی خواهیم کرد (متاسفم - من نمی توانم در برابر یک جناس خوب مقاومت کنم). ما همه انواع را تنظیم می کنیم - اما این به اینجا ختم نمی شود. برای انواع کفپوشهای پرطرفدار ، مقالات اضافی داریم که حتی بیشتر به گزینه های شما می پردازند.

وقتی نوبت به کفپوش منزل می رسد ، گزینه های زیادی پیش رو دارید. در اینجا مواردی است که شما باید هنگام انتخاب اتاق مناسب برای اتاقهای مختلف در خانه خود در نظر بگیرید.

فهرست مطالب

راهنمای خرید کفپوش
اتاقهایی که نیاز به دقت در کفپوش دارند
انواع کفپوش
ملاحظات کفپوش
ملاحظات بیشتر
عایق صدا
بالشتک فرش
III از کجا می توان کفپوش خانگی را بصورت آنلاین خریداری کرد
راهنمای خرید کفپوش
موارد مختلفی وجود دارد که باید هنگام اندازه گیری گزینه های مربوط به انواع کفپوش برای خانه خود در نظر بگیرید.

مهم است که نه تنها نوعی متناسب با دکوراسیون و سبک خود انتخاب کنید بلکه مواد مختلف موجود و جوانب مثبت و منفی هر یک را نیز در نظر بگیرید.

بهتر است ابتدا به اتاق های مورد نیاز و به روزرسانی نگاهی بیندازید و سپس نوع مناسب ترین گزینه را برای شما انتخاب کنید که با خانه شما هماهنگ باشد ، با نیاز شما مطابقت داشته باشد و متناسب با بودجه شما باشد.

بخاطر بسپارید - از کفپوشهای مختلف برای کف در اتاقهای خاص استفاده می شود. به عنوان مثال ، کفپوش کاشی ممکن است در دستشویی و آشپزخانه عالی باشد ، اما چیزی مانند کفپوش های رنگ آمیزی شده با فرش مخصوص ممکن است برای یک اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن مناسب باشد.

ظاهر و احساس انواع مختلف کفپوش یا مواد کفپوش مورد استفاده همچنین می تواند نمای کلی اتاق را تغییر دهد - با موادی مانند کاشی وینیل جلوه ارزان تر ، و کفپوش چوبی جامد عنصر لوکس بودن را اضافه می کند.

اتاقهایی که نیاز به دقت در کفپوش دارند
خواه در حال ساخت خانه جدیدی باشید یا در خانه فعلی خود تغییراتی ایجاد کنید ، نیازهای شما ممکن است در مکان های اصلی زندگی شما متفاوت باشد.

در اینجا ما خانه شما را به سه قسمت اصلی تقسیم کرده ایم: آشپزخانه ، حمام و فضای زندگی عمومی. ملاحظاتی وجود دارد که می خواهید هنگام تحقیق و تصمیم گیری نهایی برای هر یک از آنها در نظر داشته باشید.

1. آشپزخانه ها
بسیاری از مردم آشپزخانه را قلب خانه می دانند. این مکان نه تنها جایی است که وعده های غذایی را آماده می کنید ، بلکه یک فضای محبوب برای جمع آوری و سرگرمی است ، به خصوص اگر جزیره ای بزرگ یا مفهومی باز داشته باشید.

در این فضای پرتردد ، انتخاب نوع کف بسیار با دوام و تمیز و نگهداری آسان است.

به احتمال زیاد تعدادی نشت روی سطح مشاهده خواهید کرد ، بنابراین انتخاب گزینه ای ضد آب نیز حیاتی است. بعلاوه ، سطوحی که در هنگام خیس شدن لغزنده یا نرم می شوند ممکن است مناسب نباشد ، به خصوص اگر از کودکان یا کسی که در معرض خطر لغزش و زمین خوردن است مراقبت کنید.

به طور کلی ، گزینه های خوب در آشپزخانه کاشی و سرامیک ، سنگ طبیعی ، مشمع کف اتاق و چوبی است که به عنوان ضد آب شناخته شده است.

2. سرویس بهداشتی
در حالی که رطوبت در آشپزخانه شما مورد توجه است ، در حمام شما تقریباً تضمین می کند. انتخاب ماده ای که بتواند در برابر تماس روزانه با آب بایستد بسیار مهم است.

کفپوش مرمر ، کاشی و سرامیک یا کاشی های سنگ طبیعی ساخته شده از سنگ آهک ، یا سایر گزینه های کف سنگ مانند گرانیت ، گزینه های محبوب در این فضا هستند. خواهران کارداشیان ، Khloe و Kourtney ، برخی از بازسازی های مهم در خانه را انجام دادند که شامل سنگ کاری های حمام زیبا در سال 2016 بود.

برای یک گزینه ارزان تر ، کاشی های وینیل نیز مناسب هستند ، هرچند به اندازه کاشی یا سنگ دوام ندارند. با این وجود وینیل گاهی اوقات ارزان به نظر می رسد ، بنابراین منتظر کاشی وینیل لوکس باشید تا جلوه ای برتر ایجاد کنید - یا کلا از کف وینیل چشم پوشی کنید و به دنبال کف بتونی فوق العاده مدرن بروید!

3. مناطق زندگی
در مناطق نشیمن خانه خود ، مانند اتاق خانواده ، اتاق ناهار خوری و اتاق خواب ، ده ها امکان دارید. انتخاب مناسب شما تا حد زیادی به اولویت شخصی شما بستگی دارد.

بعضی از افراد گرما و ماندگاری چوب سخت یا کاشی سنگی را دوست دارند و فرش های منطقه را برای از هم پاشیدن فضاها و افزودن یک سطح راحت زیر پاهایتان به آن اضافه می کنند. دیگران احساس کلاسیک کف فرش را ترجیح می دهند.

بهترین روش برای محدود کردن گزینه های شما تعیین بودجه و نگاهی به نمونه های آنلاین است تا ببینید که چه سبک ها ، رنگ ها و مواد بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند.

انواع کفپوش
ده ها نوع موجود است ، اما در خانه های مدرن ، بعضی از آنها را بیشتر از بقیه می بینید.

در هر یک از این گربه ها

قبلاً ، ممکن است هنوز نیاز به انتخاب طراحی اضافی داشته باشید. چیدن چیزهایی مانند مواد خاص در مورد کفپوش های چوبی یا سنگی ، یا انتخاب رنگ ، لکه ، پایان یا الگوها هنوز هم ممکن است لازم باشد.

بیایید نگاهی به محبوب ترین انتخاب ها و جوانب مثبت و منفی هر یک بیندازیم.

مرتبط: 6 گزینه نرم افزار طراحی طبقه - کفپوش بتنی های مختلف را در اتاق های خود تجسم کنید.

1. چوب سخت
کفپوش چوب سخت در اتاق نشیمن

کفپوش هاروود از یک تکه چوب سخت بریده شده از درخت مورد نظر شما ساخته شده است. معمولاً کفهای ساخته شده از بلوط ، گیلاس یا گردو پیدا خواهید کرد ، اما گزینه های چوب جامد دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد.

به طور کلی ، ضخامت تخته سه چهارم اینچ است ، اما عرض می تواند متفاوت باشد. عرض استاندارد بین سه تا پنج اینچ است و بیشتر خرده فروشان این تخته را "متوسط" یا "استاندارد" می نامند. سبک محبوب دیگر تخته های عریضی است که اندازه آنها بین پنج تا ده اینچ است و در فضای زندگی در خانه زیبا به نظر می رسند.

کف های چوب سخت به یکی از دو روش تمام می شوند.

قبل از نصب تخته ها ، چوب از پیش آماده شده قبل از اجرای آن اجرا می شود. چوب های سخت ناتمام باید خرد شده و تمام شوند تا پس از نصب هم براق و هم در برابر رطوبت مقاوم باشد.

در حالی که تمام کف های چوب سخت جامد سخت هستند ، گونه های مختلف چوب از سختی مختلفی برخوردار خواهند بود. انتخاب نوع چوبی متناسب با میزان تردد پا در اتاق بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنید که کف شما دچار ساییدگی و پارگی زیاد نمی شود.

مقیاس درجه سختی Janka اطلاعاتی در مورد محبوب ترین گونه های چوب را فراهم می کند که به شما کمک می کند یکی از مواردی را که در منطقه خاصی از خانه شما به بهترین وجهی مطابقت دارد ، انتخاب کنید.

انتظار دارید برای هر فوت مربع برای چوب سخت 3 تا 8 دلار بپردازید. قیمت انواع عجیب و غریب می تواند تا 14 دلار برای هر فوت مربع باشد. هزینه های نصب بسته به منطقه شما متفاوت است اما به طور متوسط ​​5 تا 12 دلار برای هر فوت مربع است.

ماشین حساب هزینه چوب سخت ما را اینجا ببینید.

2. چوب مهندسی شده


چوب سخت مهندسی شده جایگزین مقرون به صرفه تری برای چوب سخت است. آنها با ترکیب لایه بالایی چوب سخت با چند لایه تخته لایه که در جهات مختلف در زیر قرار دارند ساخته می شوند ، آنها مانند چوب سخت هستند اما مقاومت بهتری در برابر رطوبت دارند.

چوب سخت مهندسی شده در مناطقی از خانه شما که ممکن است نگران تاب خوردگی چوب سخت به دلیل میزان رطوبت بالا باشید ، مانند زیرزمین مرطوب ، انتخاب خوبی است. بعلاوه ، از آنجایی که کف های چوب سخت مهندسی شده از چوب جامد کم هزینه تری استفاده می کنند ، به طور معمول گزینه ای مقرون به صرفه تر برای افرادی است که قلب خود را روی کف تخته می گذارند.

یک اشکال در مورد چوب مهندسی شده این است که به دلیل روکش نازک فوقانی ، نمی توان آن را به اندازه مرتب کفپوش های چوب سخت سخت تراش یا اصلاح کرد. با این حال ، می توانید همان کفپوش های با کیفیت بالا را برای کف های چوبی مهندسی شده که می توانید در برابر چوب های سخت ، استفاده کنید و آنها را در برابر سایش بسیار مقاوم کنید.

درست مثل معرفی انواع کفپوش ساختمان های سخت ، شما می توانید انواع مختلفی از چوب مانند بلوط ، گیلاس و گیاه خارک را انتخاب کنید. اندازه و پایان تخته ها نیز یکسان هستند.

40 نوع کفپوش چوبی مهندسی شده را در اینجا کشف کنید.

3. بامبو
کفپوش بامبو در اتاق نشیمن

اگرچه در گروه عمومی چوب سخت قرار می گیرد ، اما بیشتر تولیدکنندگان کفپوش بامبو را در طبقه بندی مخصوص خود قرار می دهند. گزینه پایدار دارای سختی قابل مقایسه با بلوط است و یک گزینه سازگار با محیط زیست برای خانه شما است.

بامبو طبیعی کفهایی با رنگ چوب بسیار سبک تولید می کند ، اما تیمارهای فرآوری در دسترس هستند تا ماده را به رنگ تیره تری دربیاورید و آن را مانند سایر گزینه های چوب لکه دار جلوه دهید.

عمده چوب سخت بامبو از بامبو Moso وارد شده از چین ساخته شده است. گیاهان ، که در واقع از خانواده چمن هستند و یک درخت نیستند ، در کمتر از 60 گفته می شوند می توانند بیش از 70 فوت ارتفاع داشته باشند.

گیاه سازگار با محیط زیست برای رشد به آب ، سموم دفع آفات و علف کش ها احتیاج ندارد. در حدود پنج سال کاملاً بالغ می شود ، در مقایسه با سایر چوب های سخت دیگر 20 سال یا بیشتر ، بنابراین تهیه مجدد لوازم آسان است.

علاوه بر این ، از آنجا که بامبو بخشی از خانواده چمن است و یک درخت واقعی نیست ، یک فرآیند کاشت پرهزینه و وقت گیر برای رشد بیشتر وجود ندارد. از طریق یک ریزوم زیرزمینی جوانه زده و باعث رشد سریع آن و جلوگیری از فرسایش خاک در اطراف محصول می شود.

از آنجا که بسیار سازگار با محیط زیست است ، بسیاری از کفپوش های بامبو واجد شرایط مجوز معتبر LEED هستند.

از نظر هزینه ، بامبو با کفپوش چوب سخت به طور متوسط ​​با 3 تا 8 دلار در هر فوت مربع قابل مقایسه است. نصب هر فوت مربع بین 7 تا 12 دلار است.

4. لمینت
کفپوش لمینت در اتاق خواب

اگر عاشق ظاهر چوب سخت هستید ، اما فقط نمی توانید هزینه کرد و بودجه خود را تأمین کنید ، کفپوش لمینت ممکن است یک گزینه جذاب باشد.

از نظر طراحی شبیه کف های چوبی مهندسی شده ، دارای یک لایه بالایی است که روی لایه های تخته سه لا یا الیاف فشرده شده نصب و مهر و موم شده است و به شما قالب های پایدار و بادوام می دهد.

تفاوت اصلی بین کف لمینت و کف واقعی چوب

oring این است که گزینه ورقه ورقه لایه بالای چوبی واقعی ندارد. درعوض ، این تصویری است که با استفاده از فناوری عکس واقع گرایانه از اتمام زیبایی مانند چوب ، سنگ ، کاشی و سرامیک یا بتن لکه دار که با پوشش پلاستیکی پوشانده شده ، گرفته شده است.

این فناوری بسیار باورنکردنی است که نسخه های ورقه ورقه ای آن برای کسری از هزینه تقریباً یکسان با واقعیت به نظر می رسند. پیش بینی می کنید بسته به کیفیت ورقه ورقه بین 1 تا 7 دلار برای هر فوت مربع و برای نصب بسته به سختی بین 2 تا 5 دلار برای هر فوت مربع پرداخت کنید.

ماشین حساب کفپوش ورقه ورقه ما را اینجا ببینید.

5. مشمع کف اتاق
کفپوش مشمع کف اتاق در آشپزخانه

وقتی بیشتر مردم کف مشمع کف اتاق را تصویر می کنند ، آشپزخانه های دهه 1970 را با سطح براق جلوه می دهند. خوشبختانه ، این گزینه از آن زمان بسیار طولانی است و گزینه های جذاب بسیاری وجود دارد.

مشمع کف اتاق که از مواد تجدید پذیر و تجزیه پذیر قابل تجزیه مانند روغن بذر کتان و چوب پنبه ساخته شده است ، یک ماده سازگار با محیط زیست محسوب می شود.

به صورت ورقه ای در می آید و برای نصب آن را مستقیماً به زمین می چسبانید. این ورق ها دارای رنگدانه های معدنی هستند که انواع مختلفی از رنگ ها و الگوها را ایجاد می کنند و ممکن است برای جلوگیری از لکه زدگی و ساییدگی آنها با یک پوشش محافظ مهر و موم شده باشند.

اگر مشمع کف اتاق خریداری شده شامل این محافظت باشد ، می تواند مدت زیادی دوام داشته باشد. بدون آن ، برنامه ریزی کنید که هر دو سال یکبار کف اتاق های خود را دوباره مرتب کنید تا ظاهر آنها تازه بماند.

بسته به نوع مشمع کف اتاق که بیشتر از همه دوست دارید ، برای هر فوت مربع بین 2 تا 5 دلار پرداخت خواهید کرد. با نصب ، هزینه آن در هر فوت مربع بین 7 تا 12 دلار است.

6. چوب پنبه
کف چوب پنبه در اتاق خواب

منبع: هوم دپو

کف چوب پنبه گزینه دیگری است اگر می خواهید چیزی را انتخاب کنید که تأثیر کمی بر محیط زیست داشته باشد. برداشت مواد از پوست درخت بدون از بین بردن درخت انجام می شود. هر هشت تا ده سال پوست پوست دوباره احیا می شود و می توان دوباره برای کف سازی چوب پنبه استفاده کرد.

از نظر زیبایی ظاهری ظاهری گرم مانند چوب دارد اما دارای الگوهای دانه ای غیرمعمول است که گاهی اوقات دارای لکه های حلقوی و چرخش نیز می باشد. می توانید آن را به صورت کاشی یا تخته خریداری کنید و به طور مشابه کفپوش لمینت با یک لایه بالایی ساخته شده است که در زیر به یک ماده هسته پایدار چسبیده است.

بیشتر محصولات چوب پنبه از قبل آماده می شوند ، اما بهتر است هر سه تا پنج سال کف اتاق خود را دوباره محافظت کنید تا از رطوبت محافظت کند و از لکه ها محافظت کند. متداول ترین درزگیرها یا پلی اورتان یا موم هستند.

از نظر هزینه ، چوب پنبه در انتهای پایین طیف با قیمتی بین 2 تا 6 دلار در هر فوت مربع بعلاوه 3 تا 5 دلار در هر فوت مربع برای نصب اضافه می شود.

7. کاشی و سرامیک
کاشی های کف سفالی

کاشی و سرامیک یکی از متنوع ترین انواع کف است. رنگ ها ، بافت ها ، اشکال و اندازه های بسیار زیاد آن را به گزینه ای تبدیل می کند که می تواند به خوبی با هر اتاق در خانه شما هماهنگ شود.

کاشی ها با ترکیب مخلوطی از خاک رس و شیل و سپس پخت آن در کوره ساخته می شوند تا سرامیک سفت شود. رنگدانه های اضافه شده به ترکیب ، انواع انتخاب های رنگی را در کاشی و سرامیک به شما می دهد.

برای اطمینان از مقاومت در برابر ترافیک پا ، انتخاب کاشی هایی که برای استفاده در کف طبقه بندی شده باشند مهم است. همچنین ممکن است بخواهید گزینه هایی را جستجو کنید که دارای پایان ضد لغزش باشند و از استانداردهای مقاومت در برابر لغزش قانون آمریکایی های معلول برای حفظ امنیت خانه شما برخوردار باشند.

چهار نوع کاشی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

آ. سرامیک لعاب دار
کاشی و سرامیک لعاب دار دارای پوشش براق است که قبل از آتش زدن پرونده ، اعمال می شود. با این کار کف کاشی کف شیشه ای ایجاد می شود و نگهداری آن را به کفپوش راحتی تبدیل می کند.

ب کاشی معدن
اگر کف کاشی می خواهید ، اما به ظاهر براق آن اهمیت نمی دهید ، کاشی معدن ممکن است انتخاب مناسب شما باشد. اینها کاشی های بدون لعاب هستند که از رنگدانه هایی که مستقیماً به مخلوط رس اضافه می شوند ، رنگ می گیرند.

کاشی های معدنی معمولاً دارای بافت کمی ناهموار بوده و در هنگام خیس بودن در برابر لغزش و ریزش مقاومت بیشتری نسبت به کاشی های لعاب دار دارند.

ج کاشی چینی
کاشی های چینی در هر دو نوع لعاب دار و بدون لعاب موجود هستند و یکی از با دوام ترین گزینه های کاشی هستند. در دمای بسیار بالا شلیک می شوند و باعث سخت شدن آنها نسبت به انواع دیگر کاشی می شود.

د کاشی سفالین
کاشی سفالین یکی دیگر از انواع کاشی های بدون لعاب است که در فضاهای بیرونی یا خانه هایی با طرح های دکوراسیون خاکی یا روستایی رایج است. این کم دوام ترین نوع کاشی است و اگر ترجیح می دهید آن را نصب کنید ، می خواهید به صورت دوره ای آن را مهر و موم کنید تا با گذشت زمان از لکه دار شدن جلوگیری کند.

با وجود گزینه های مختلف در کاشی و سرامیک ، تخمین قیمت گذاری دشوار است. بعضی از کاشی ها به ازای هر فوت مربع 1 دلار فروخته می شوند ، در حالی که قیمت برخی دیگر 100 دلار است. اگر برای پروژه خود نصب حرفه ای می خواهید ، بسته به میزان دشواری هر فوت مربع 4 تا 12 دلار پرداخت خواهید کرد.

8. فرش
اتاق خواب زیبا با کف فرش

فرش یکی دیگر از گزینه های رایج و همه کاره است. این رنگ بیش از هر گزینه بالقوه ای در رنگ و بافت وجود دارد و از مواد مختلفی بافته می شود.

برای تعیین کیفیت فرش ، به دنبال تعداد تراکم الیاف باشید. الیاف بیشتر

آن در هر اینچ مربع است ، محصول با دوام تر خواهد بود.

برخی از گزینه های فرش از یک سیستم درجه بندی استفاده می کنند که به شما در پیش بینی میزان مقاومت در برابر سایش کمک می کند. این معمولاً بر اساس مقیاس 1 تا 5 است و گزینه هایی که در محدوده 3 تا 4 قرار دارند کاملا در حد نرمال هستند.

فرش ، از جمله کاشی های فرش ، از مواد مختلفی ساخته می شود ، اگرچه پشم معمول ترین است. در اینجا گزینه های دیگر وجود دارد.

آ. پشم
پشم استاندارد فرش در نظر گرفته شده ، ماده ای مقاوم در برابر رطوبت است که هم مقاوم است و هم می تواند لکه ها را دفع کند. در برابر دست و پا احساس خوبی دارد و محبوب ترین انتخاب برای کفپوش فرش است و حتی به صورت کاشی فرش نیز موجود است!

ب نایلون
گزینه دیگری که به خوبی در برابر سایش ایستادگی می کند ، نایلون یک الیاف مصنوعی است که به دلیل استحکام شناخته می شود. به دلیل ایجاد الکتریسیته ساکن مشهور است ، بنابراین مطمئن شوید که محصولی که خریداری می کنید برای کاهش این اثرات تحت درمان قرار گرفته است.

ج اکریلیک
دومین گزینه مصنوعی ، از نزدیک خواص پشم را تقلید می کند. به خوبی در برابر سایش و کپک می ایستد و به طور طبیعی حشرات را دفع می کند

د پلی استر
اگر به دنبال فرش با رنگ های تند و روشن هستید ، پلی استر ماده محبوب است. مقاوم در برابر رطوبت است ، اما اگر آن را لک کردید ، مراقب باشید که برداشتن آن مشکل است.

ه پلی پروپیلن
اگر به دنبال گزینه ای هستید که بتواند در مقابل زندگی در محیط داخلی و منزل مقاومت کند ، فرش ساخته شده از پلی پروپیلن می تواند انتخاب درستی باشد. مقاوم ترین در برابر لک ، رطوبت و کپک است و اگر آن را بدون پد فرش نصب کنید ، در فضای بیرونی به خوبی کار می کند.

بسته به مواد و کیفیتی که انتخاب می کنید ، برای هر فوت مربع بین 2 تا 12 دلار برای فرش پرداخت خواهید کرد. قیمت نصب آن از بسیاری از گزینه های دیگر مقرون به صرفه تر است و هزینه آن برای هر فوت مربع از جمله بالشتک کاری بین 1 تا 2 دلار است.

ماشین حساب فرش ما را اینجا ببینید.

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اکبر