موکت های مدل جدید به لحاظ زیبایی و دوام، دست کمی از فرش ماشینی ندارند. در بسیاری از خانه های امروزی هنوز هم موکت یک کفپوش پر کاربرد است. با توجه به ورود تکنولوژی های پیشرفته در تولید موکت و بافت کفپوش موکتی، هر روز شاهد طرح و مدل جدیدی از موکت هستیم. فروشگاه های آنلاین کار خرید موکت را راحت کرده اند. به خصوص در این دوران کرونا دیگر نیازی نیست مستقیما به فروشگاه مراجعه کنید. اما خرید موکت اینترنتی هم راه و رسمی دارد.

 

خرید موکت اینترنتی

در حالیکه روی مبل خانه تان نشسته اید می توانید به گشت و گذار آنلاین در یک فروشگاه دکوراسیون بپردازید. بخش های مختلفی در یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد ولی می توانید یک راست به سراغ محصولات کفپوش و موکت ها بروید. دیدن انواع موکت با ویژگی های متفاوت کار را دشوار می کند.

انتخاب جنس موکت

برای خرید موکت اینترنتی ابتدا در نظر بگیرید که چه نوع کفپوشی را می خواهید. مواد اولیه در بافت موکت ایرانی تنوع زیادی دارد. از نخ موکت بافی می تواند از الیاف طبیعی نظیر پشم باشد که اغلب به صورت سفارشی تولید می شود. اغلب محصولات موجود در بازار از مواد پلیمری نظیر پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید شده اند. الیاف نایلون نیز در بافت موکت با دوام به کار می روند. معمولا همه فروشگاه های اینترنتی توضیح کوتاهی از محصولات را نیز در دسترس کاربران قرار می دهند. این توضیحات، اطلاعات خوبی دارد که حتما به کارتان می آید.

خرید موکت اینترنتی با رنگ دلخواه

موکت ظریف مصور رنگ بندی کاملی دارد و تقریبا هر رنگی را که بخواهید می توانید سفارش دهید. اما سوال اینجاست که چه رنگی، بهترین است؟ در واقع رنگ بهتر و برتر وجود ندارد. شاید موکت زیبایی که در خانه همسایه دیده اید اصلا هماهنگی با منزل تان نداشته باشد.

رنگ موکت را بر اساس تم رنگی دکوراسیون داخلی انتخاب کنید. رنگ های خنثی، بدون ریسک هستند و با همه سبک طراحی و تم رنگی سازگاری دارند. البته در مورد رنگ های خاص باید کمی محتاط باشید. در ضمن هیچ اجباری نیست که برای همه اتاق ها یا موکت آشپزخانه و اتاق پذیرایی و … از یک طرح و رنگ موکت، سفارش دهید.