دکوراسیون کلاسیک با مبلمان سلطنتی و دنیایی از رنگ های اشرافی گره خورده است. حتی با وجود ابداع طراحی های مدرن، هنوز هم عده زیادی طراحی کلاسیک را می پسندند. دکواتیوها با ادغامی از مدرنیته و سنت، طرح های کلاسیک بی نظیری را پدید آورده اند. پیشرفت دستگاه های چاپ نیز در این قضیه بی تاثیر نبوده است. پوستر دیواری کلاسیک یکی از همین پدیده های نوظهور است که مناسب طرفداران طراحی به سبک کلاسیک، تولید شده است. انواع پوستر سه بعدی کلاسیک و پوستر دیواری نقاشی کلاسیک در بسیاری از ساختمان های مدرن نیز دیده می شوند.

ویژگی های پوستر دیواری کلاسیک

استفاده از رنگ های غلیظ از ویژگی های بارز دکوراسیون کلاسیک است که در انواع پوستر دیواری سه بعدی با طرح کلاسیک هم خودنمایی می کند. علتوه بر آن طرح روی کاغذ نیز معمولا به حالت قرینه کار می شود. دکوراتیوهای کلاسیک همه المان های طراحی را به صورت قرینه انتخاب می کنند. این ویژگی در چاپ و طراحی پوستر دیواری نیز به وضوح دیده می شود. تصاویر گاهی آینه ای و گاهی به صورت قرینه معکوس، طراحی می شوند.

قیمت پوستر دیواری کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک هرگز قدیمی نمی شود. با وجود صدها طرح و نقش هنوز هم تقاضا برای طرح های کلاسیک، زیاد است. پوستر دیواری سه بعدی گل نمونه ای از طرح های کلاسیک است که در دکوراسیون مدرن هم جایگاه ویژه ای دارد. اگرچه این روزها کمتر خانه ای را می بینید که با نقاشی های نقاشان معاصر تزئین شده باشد ولی دیوارهای مزین به پوستر نقاشی کم نیستند. طراحی کلاسیک امتحان نشان داده که همیشه پر طرفدار است. بهترین طرح های کلاسیک دنیا ایده آل دکوراسیوم محل کار و ساختمان های مسکونی را با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

منبع : پوستر دیواری کلاسیک گامان تزیین